Jag ber så mycket om ursäkt i förväg för mitt otrevlig och bryska svar. De absolut inget jag brukar göra, men din kommentar tvingade mig att sjuka till din nivå.
Tack för din feedback. Kul att man kan få så upplysande feedback när ingen har bett om din åsikt och att personer med samma intelligensnivå som dig gillar de du skriver
. Väldigt moget skrivet och bra att ni är lika mogna som herrn här (ironi) jag skriver ”ironi” inom parantes för att förtydliga det för dig/er. Du gick säkert ut gymnasiet med topp betyg och pluggade vidare till något jätteviktigt som städtekniker på KTH (Kungliga tekniska högskolan) du vet säkert varför jag skriver ut förkortning till dig.
Det tråkiga är att dina föräldrar slösade 3 minuter av sitt liv genom att skapa dig. Dessa tre minuter skulle de ha ägnat till något meningsfullt som att gå zappa bland alla 4 tv kanaler som fans på den tiden (innan kabel-tv/internet). Förlåt för att jag förtydligar, de är inte min mening att dumförklara dig, de har du gjort då bra själv.
Ber hemskt mycket om ursäkt för att jag är så brysk mot dig. Men man brukar säga de man inte vet något om ska man inte uttala sig om. Tror verkligen att kunskap om schweiziska klockor sträcker sig längre en Rolex.
Med detta sagt vill jag önska dig en härlig och trevlig helg.
PS snälla gör inte samma misstag som dina föräldrar. Ett tips är att skrolla i telefonen i 3 minuter istället för att skaffa en nya generation av superintelligenta barn.