N1cklas
Basic
Tack så mycket @Martin Lovasz jag ska genast kolla upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan utläsa det mesta från dessa siffror.
58 = Kaliber 25-651, deras fina automatverk.
06 = 20 Mikron Guld plätering, lite tjockare guldyta än på billigare modeller.
115 = Boettens modellnummer, skall kolla om jag har det glaset liggande.
6750448 = Tillverkningsår 1967.
Tackar Martin Lovasz!1965 stämmer bra och det andra numret hittar du på insidan locket.
Så otroligt fräck klocka.
Man tackar, gillar den också väldigt mycketSå otroligt fräck klocka.
Vilka läckerbitar!
Men du får skaffa fler armar att ha dem på.
Finfint!Jag slänger upp en liten myspysbild. Det fattas en manuell DS, men utöver den så är det här min lilla samling.
Finfint!
du jobbar på bra med din samling! Kul att följa!Tackar! Jag ser fram emot att få hem min manuella DS. Sedan har jag kanske en väldigt fin DS till på gång. Datum, automatisk och siffror kl. 12, 6 och 9.
Certina, speciellt DS, är, tamigtusan, beroendeframkallande!
Ännu roligare blir det när man kommer över gamla spännen man kan laborera med tillsammans med olika typer av band.
du jobbar på bra med din samling! Kul att följa!
Måste kolla mot din lista!Men är det inte den mindre 23-36 i den?
Risken är att den dyker upp hos dig, då uppdraget börjar bli väl motsträvigt, samt att den fortar sig rejält!I min uppdaterade lista har jag listat både 23-36 och 25-36 under 41.
Du får öppna den någon dag och ta en titt.