Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag tyckte väl att inte mycket stämde där. Kunde inte låta bli att påtala detta för säljarenFramför allt är det den gamla loggan som byttes ut omkring fem år innan DS:en kom ut på marknaden.
Min första Certina och första klocka!
Riktigt bra val imo!! Certina Labora är inte kattskit!Min första Certina och första klocka!
Tack, är väldigt nöjd!Riktigt bra val imo!! Certina Labora är inte kattskit!
TackDå är ett dubbelgrattis på plats
Grymt bra! Här är min, så twinsies!Min första Certina och första klocka!
Tjusigt!Grymt bra! Här är min, så twinsies!
Grattis! För DS damer är ovanliga.Min ds-2 har numera "sambo" som jag hittade på loppis.
tackar, nu måste jag hitta en herr med samma blåsvarta urtavla, det kan inte vara omöjligt.Grattis! För DS damer är ovanliga.
Stämmer bra, En retro tavla som går tillbaks till 40-talet.Då kom ännu en Certina i brevlådan i dag, ref 8721.1, snr 3155XXX, borde vara en tidig 57a @Martin Lovasz ?
Då kom ännu en Certina i brevlådan i dag, ref 8721.1, snr 3155XXX, borde vara en tidig 57a @Martin Lovasz ?
Superfin!
Din? Detta är vad jag letat efter men inte hittat. Ser rätt liten ut, 30mm?
Din? Detta är vad jag letat efter men inte hittat. Ser rätt liten ut, 30mm?
Fick en likadan idag. Ruggigt slimmad modell. Farfars gamla NOR för 30 år i Flygvapnets tjänst. Fick den 73 enligt farmor. Den har nog legat i tjugo år, men tickade igång så snällt. Tänkte serva och skaffa nytt band.Luftar nit och redlighet lite idag
Helt enkelt en bra jäkla klocka!Svårare än jag trodde att tröttna på denna!