Älskar de där boetterna!Tack!
Your call. Sex hack har den absolut.
Men det är ju lite av ett hajpord där de lärda tvistar om vad som är vad.
Sex hack.
Knubbig sak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar de där boetterna!Tack!
Your call. Sex hack har den absolut.
Men det är ju lite av ett hajpord där de lärda tvistar om vad som är vad.
Sex hack.
Knubbig sak.
En ganska generisk (men fin!) Longines. Referens har du i baklocken, skulle gissa att det kanske sitter ett 12.68z i den? Vad har den för diameter?Är det någon som vet vad detta är för modell? Enligt far som jag har fått den av så är den inköpt troligtvis 1960 plus minus något år
Tackar för detta, jag skall kontrollera diametern. Var hittar jag referensen, behöver man ta av locket?En ganska generisk (men fin!) Longines. Referens har du i baklocken, skulle gissa att det kanske sitter ett 12.68z i den? Vad har den för diameter?
Värdet, om det nu är intressant, bör väl ligga runt 3000 i mitt tycke.
Yes, bör sitta på insidan av baklocket - då ser du även vilket verk som sitter i.Tackar för detta, jag skall kontrollera diametern. Var hittar jag referensen, behöver man ta av locket?
Tackar, skall se om jag kan få bort locket.Yes, bör sitta på insidan av baklocket - då ser du även vilket verk som sitter i.
(OT: och vad är det för något som ligger bredvid? Ser spännande ut.)
Grymt, hojta gärna om den ska säljas!Min första lite äldre Longines! Från 1943 med 10.68z-urverk, härlig pannkaks-patina och modiga 32mm;-)
Fin, förtjänar ett nytt glasHelt missat denna tråd. Fyller på med lite äldre bilder på min ”jumbo” Longines ref. 6555 med ett 12.68z i. 37mm
Har menat att få det fixat men inte fått tummen ur bara.. Nu när det är owgmarch också så är det ingen större brådska visserligen, haha.Fin, förtjänar ett nytt glas
Någon här som vet vilket verktyg man skall använda för att öppna en Sei Tacche? Fick hem ett verktyg som tydligen inte passade då de är slipade lite snett och jag lyckas inte få grepp.
Jag hade slagit till. 35mm?Fått erbjudande om att köpa denna för 2500. Fin tavla men är lite osäker på om boetten är lite väl polerad.. vad säger experterna?trevlig fredag!
Gissar det. Den va inte liten (och givetvis inte stor heller)Jag hade slagit till. 35mm?
Isåfall hae jag definitivt slagit till.Gissar det. Den va inte liten (och givetvis inte stor heller)
+1Isåfall hae jag definitivt slagit till.
Rätt ovanliga i 35mm och isåfall är det bra köp oavsett, dessa boetter är vanligtvis 33mm!Fått erbjudande om att köpa denna för 2500. Fin tavla men är lite osäker på om boetten är lite väl polerad.. vad säger experterna?trevlig fredag!
Ganska tråkigt skick men håller med om att liknande sålts för 3-4 dubbla detta, vilket jag alltid tyckt varit rätt sjukt.Jaha, varför ville ingen ha denna? 1530 kr. Tycker alla liknande har varit så dyra...
Longines klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Longines klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Jaha, varför ville ingen ha denna? 1530 kr. Tycker alla liknande har varit så dyra...
Longines klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Longines klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com