• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Grattis! Och nu infaller frågan, hur gammal måste en vintage-youtubekanal vara innan det räknas som en vintage-vintage-youtubekanal? Ett år är väl kanske åtminstone en neo-vintage-vintage-youtubekanal? Det går ju fort i de digitala medierna.

Grattis! Och nu infaller frågan, hur gammal måste en vintage-youtubekanal vara innan det räknas som en vintage-vintage-youtubekanal? Ett år är väl kanske åtminstone en neo-vintage-vintage-youtubekanal? Det går ju fort i de digitala medierna.
Det är bara gamla gubbar som tittar så räknas nog som vintage.
FD47DEC3-FDF7-4DEB-BC5F-B773E895D4F3.jpeg

Och här kommer ett nytt avsnitt om Cartier Santos med @aleks . Mycket nöje vintagevänner!

Kul avsnitt!
Jag håller även med er att den nya Santos Medium är ganska bra, har tidigare tyckt den varit en hädelse och endast vurmat för Carrée.
Men, en dag kanske jag har en ny bjässe, nåja, på armen.

Så nu fick du en ny prenumerant.

Och här kommer ett nytt avsnitt om Cartier Santos med @aleks . Mycket nöje vintagevänner!

Bra video! Jag hade gärna hört mer om hur urverken skiljer sig mellan de äldre och nya modellerna 🙂.

Det gjorde ont att se santosen bli nerlagd på bordet med kronan nedåt 10:05 in i klippet. Jag har sett allt för många med krossad sten i kronan 😢. Som ni säger mot slutet så märks det hur många av Carrée-modellerna ute på marknaden som är i oskarpt skick.

Bra video! Jag hade gärna hört mer om hur urverken skiljer sig mellan de äldre och nya modellerna 🙂.

Det gjorde ont att se santosen bli nerlagd på bordet med kronan nedåt 10:05 in i klippet. Jag har sett allt för många med krossad sten i kronan 😢. Som ni säger mot slutet så märks det hur många av Carrée-modellerna ute på marknaden som är i oskarpt skick.
Det var inte meningen att skrämmas. Bordet är ett äkta skinnklätt Cartier och mjukt som kattunge:)

Verken i gamla Carree är inget skriva hem till mamma om, det är något mindre ETA-verk, i de nya tickar Cartiers inhouseverk 1847 med 42h gångreserv.
7D6F8EB3-58B6-4343-8946-9D7C8D4A4D88.jpeg
772C2C25-6F11-4397-8E16-710BCA560174.jpeg

Tillbaka
Topp