• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

@Gummo , fru StarMan frågar var veckans avsnitt är? Citat "ska vi inte se på klocknördarna ikväll?" slut citat.
Haha! Det var tamejnfan det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig 😆😆
Avsnittet är i praktiken klart men har fastnat i det som vi i Hollywood kallar ”Development Hell”. Men är på G! Hälsa frugan att klocknördarna tycker ni ska kolla Mare of EastTown på HBO så länge.

Avsnittet är i praktiken klart men har fastnat i det som vi i Hollywood kallar ”Development Hell”. Men är på G! Hälsa frugan att klocknördarna tycker ni ska kolla Mare of EastTown på HBO så länge.
Träffsäkert ändå! Vi kollar alltid Mare of EastTown EFTER Vintage watch club. Nu blir det ju iofs. i fel ordning men kan funka hälsar hon.

Såg sista avsnittet igår. Vad ska man göra nu då? :angel:

Nu gäller det att va på tårna för om inte så många timmar avgörs fighten om vem som blir den lyckliga nya ägaren till VWC-Citizen! För övrigt ser jag fram emot nästa avsnitt och har av oklar anledning börjat kolla efter gammla DS....
Fan va lättpåverkad man är!

Nu gäller det att va på tårna för om inte så många timmar avgörs fighten om vem som blir den lyckliga nya ägaren till VWC-Citizen! För övrigt ser jag fram emot nästa avsnitt och har av oklar anledning börjat kolla efter gammla DS....
Fan hade nästan glömt auktionen! Nagelbitare 😅

Tack som fan! Applåder 👏 å hurrarop till den generösa @Brogin som skapade historia när han budade hem VWCs första välgörenhetsauktion!

Vi hörs imorrn om transport av dyrgripen? Nu måste jag grilla.
🕺🔥🕺

Just fan, måste ju redovisa så jag inte drar till Thailand och startar en bar för pengarna.
90A72317-832F-49C8-BEF2-269B7F773747.jpeg
E2B7E341-98FD-4ADB-AB18-8A8DA32A6A58.jpeg

Tack som fan! Applåder 👏 å hurrarop till den generösa @Brogin som skapade historia när han budade hem VWCs första välgörenhetsauktion!

Vi hörs imorrn om transport av dyrgripen? Nu måste jag grilla.
🕺🔥🕺
Jag ser det som en ren investering. Tänk när VWC passerar 100 000 prenumeranter och får en plakett att flasha med, då kommer den där lilla Citizen att ha stigit i värde rejält!!

Det är fredag och förväntningarna är stora i det StarManska hemmet. Ska det bli en fridfull helg med fredagsmys framför VWC eller ska det, som förra helgen, sluta i misär när avsnittet uteblev?
Ingen fara! Ni slipper sitta sura och tyst glo på varandra över fredagsgroggen! Kommer lagom till det är dags att ta fram tändvätska och flintasteken!

Tillbaka
Topp