• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Gummo

Joker
2-Faktor
Haha! Tack för tipset, kompis! Men näe… då får det vara. Jag håller mig till klockorna. Dem vet man var man har!
Nu när du snart varit medlem på KS i åtta år är det hög tid att du lär dig citera och svara på inlägg. Du kanske är van att prata med dig själv och rakt ut i luften men du ska veta att här kan det uppfattas som lite underligt.
 

Miller

Omega
Nu när du snart varit medlem på KS i åtta år är det hög tid att du lär dig citera och svara på inlägg. Du kanske är van att prata med dig själv och rakt ut i luften men du ska veta att här kan det uppfattas som lite underligt.
Jo, för alla som hänger här är ju supersociala människor, verkligen. Tror inte alls att det uppfattas som särskilt märkligt att man talar ut i tomma luften ibland. Ska jag skaffa katt istället, är det det du säger?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Jo, för alla som hänger här är ju supersociala människor, verkligen. Tror inte alls att det uppfattas som särskilt märkligt att man talar ut i tomma luften ibland. Ska jag skaffa katt istället, är det det du säger?
Haha, det finns nog en och annan kuf. Bra att du lärt dig svara 👏👏

Hamster🐹 tycker jag. Katter kan trigga samlarbeteende och vips så har du tidningshögar från golv till tak och grannarna ringer kommunen på grund av 30 katter som förstör grannskapet.
 

Miller

Omega
Haha, det finns nog en och annan kuf. Bra att du lärt dig svara 👏👏

Hamster🐹 tycker jag. Katter kan trigga samlarbeteende och vips så har du tidningshögar från golv till tak och grannarna ringer kommunen på grund av 30 katter som förstör grannskapet.
Lockande tanke - men jag håller mig till klockorna. Vill ju kunna kela med mina ägodelar. Det gör man väl inte med djur?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag blev riktigt förtjust i guld! Men stål eller tvåton känns rimligare för plånboken.
Den här svarta är ball. 38 mm.
CA4F31B1-D2A4-4C3F-BC85-6F96C882B06A.png
 

Miller

Omega
Härligt avnsitt! Alltid lika uppskattat med din sakkunniga vägledning. Och Georgios är också en trevlig prick! Men glömde ni inte nämna ett av auktionens mest köpvärda objekt, den här otroligt stiliga A. Lange & Söhne Saxonia i vitguld?

Skärmavbild 2023-04-26 kl. 21.44.00.jpeg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Den där Tissot-kronografen är ju helt vansinnigt fin.
Ja den är riktigt grym!

Härligt avnsitt! Alltid lika uppskattat med din sakkunniga vägledning. Och Georgios är också en trevlig prick! Men glömde ni inte nämna ett av auktionens mest köpvärda objekt, den här otroligt stiliga A. Lange & Söhne Saxonia i vitguld?

Skärmavbild 2023-04-26 kl. 21.44.00.jpeg
Den där är härlig! Några årtionden för ung för att kvalificera sig som Vintage.
 
Topp