• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Nytt strap
A75DDE1F-AE08-4D93-B6F4-7F5554C9BFAB.jpeg
Den där reffen (som jag glömt vad den heter?) är så cool och annorlunda. Älskar tavlan. 45 el 47 mm?

Japp. Det som också talar för den är att det för många är den pannan man köper när man vant sig vid 44 mm och är redo för lite större. lika bra att köpa den direkt. storleken är en vanesak.
Tog mig ca 8 pannor innan jag förstod att en Panerai skall se ut och vara precis så!

• Like
Reactions: kmg
Daytonan är redan en AP... så jag måste hämta och ha den stipulerad tid sen; vips AP... går bra nu kompis
Med AP så bottnar man ur ganska ordentligt från kategorin sportstål, det blir liksom inte bättre.
Sedan börjar man återigen glänta åt Panerai igen och får en ännu större förståelse för storheten iom att man med APn inte längre behöver ha någon mer klocka med länk.
Mvh ägare av AP 15400 och åter nyfrälst panerajjare.

Med AP så bottnar man ur ganska ordentligt från kategorin sportstål, det blir liksom inte bättre.
Sedan börjar man återigen glänta åt Panerai igen och får en ännu större förståelse för storheten iom att man med APn inte längre behöver ha någon mer klocka med länk.
Mvh ägare av AP 15400 och åter nyfrälst panerajjare.
Men AP RO 15500 ST
Panerai PAM00663
Jaeger-LeCoultre Reverso
Är ju en rätt ok Trio tänker jag :cigar:
23852189-17DF-4AAB-8F81-276A398E9D33.png
65564935-60E8-49F6-9F4F-8EBEFBE84F0A.jpeg
3F70B5F4-E29D-4234-962F-585D63ACB004.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp