Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där reffen (som jag glömt vad den heter?) är så cool och annorlunda. Älskar tavlan. 45 el 47 mm?Nytt strap
![]()
Den där reffen (som jag glömt vad den heter?) är så cool och annorlunda. Älskar tavlan. 45 el 47 mm?
Tog mig ca 8 pannor innan jag förstod att en Panerai skall se ut och vara precis så!Japp. Det som också talar för den är att det för många är den pannan man köper när man vant sig vid 44 mm och är redo för lite större. lika bra att köpa den direkt. storleken är en vanesak.
Grymt snyggt och helt rätt val,när hämtas den?Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Var bara tvungen att köra plexi och bruntavla, dock på bekostnad av sandwich tavla... men ack faaan vad bra!! Nr 601/1000
Skärpning!Finn fem fel![]()
Tack, jag är grymt sugen men tanken är att den ska hämtas tillsammans med Daytonan, så snart mycket snart.Grymt snyggt och helt rätt val,när hämtas den?
Min 372a med plexi hälsar.
![]()
Kul! Då har du något riktigt fint att se fram emot!Tack, jag är grymt sugen men tanken är att den ska hämtas tillsammans med Daytonan, så snart mycket snart.
Tack, ja och dessutom kan ju Panerai ha problem att leverera alla band jag beställde så även om jag är så jävla-Panerai-kåt jag någonsin varit så är det bara att sitta lugnt i båten! något att se fram emot som sagtKul! Då har du något riktigt fint att se fram emot!
Den där reffen (som jag glömt vad den heter?) är så cool och annorlunda. Älskar tavlan. 45 el 47 mm?
Tack, jag är grymt sugen men tanken är att den ska hämtas tillsammans med Daytonan, så snart mycket snart.
Daytonan är redan en AP... så jag måste hämta och ha den stipulerad tid sen; vips AP... går bra nu kompisVänta du bara, du kommer göra som jag gjorde och flippa Daytonan i förmån för mer Panerai
Med AP så bottnar man ur ganska ordentligt från kategorin sportstål, det blir liksom inte bättre.Daytonan är redan en AP... så jag måste hämta och ha den stipulerad tid sen; vips AP... går bra nu kompis
Men AP RO 15500 STMed AP så bottnar man ur ganska ordentligt från kategorin sportstål, det blir liksom inte bättre.
Sedan börjar man återigen glänta åt Panerai igen och får en ännu större förståelse för storheten iom att man med APn inte längre behöver ha någon mer klocka med länk.
Mvh ägare av AP 15400 och åter nyfrälst panerajjare.
Fenomenal trio faktiskt!Men AP RO 15500 ST
Panerai PAM00663
Jaeger-LeCoultre Reverso
Är ju en rätt ok Trio tänker
Vi tänker lika!! sen lite SS och Musse och lite annat mög som backar upFenomenal trio faktiskt!
JaVi tänker lika!! sen lite SS och Musse och lite annat mög som backar up
Jaaaaaa! Det ser jag fram emot! KulJadå får vi träffas och jämföra, grå 15500 och pam663 med mina, blå 15400 och pam372!
Hmm, innebär att jag inte får flippa då tills du hämtat ut...kan va bra för mig dockVi tänker lika!! sen lite SS och Musse och lite annat mög som backar up
Låter som en bra utmaning!Hmm, innebär att jag inte får flippa då tills du hämtat ut...kan va bra för mig dock![]()
Vänta du bara, du kommer göra som jag gjorde och flippa Daytonan i förmån för mer Panerai
Kan inte Daytona och Panerai existera sida vida sida i harmoni?![]()
Klart de kan, men det är inget roligt ju
Jag tänker mig att om jag hade haft massor med pengar så skulle min fru ha daytonan...Kan inte Daytona och Panerai existera sida vida sida i harmoni?![]()
Jag förstår inte heller. Den där har ju datumbubbla.Försöker få tjejen att förstå![]()
Jag förstår inte heller. Den där har ju datumbubbla.![]()
Jag förstår inte heller. Den där har ju datumbubbla.![]()