Samma troll som planterat det i ditt huvud som för 587 för mig?Varför hade jag fått för mig att det sitter safirglas på båda de modellerna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma troll som planterat det i ditt huvud som för 587 för mig?Varför hade jag fått för mig att det sitter safirglas på båda de modellerna?
.. och några tidigare modeller med plexi..(endast stål)Grattis till grym klocka!
Vilka nuvarande modeller har Plexi? De kan inte vara många...
(men jag har gärna fel)![]()
King!.. och några tidigare modeller med plexi..(endast stål)
PAM372
PAM673
PAM663
PAM662
PAM587
PAM249
PAM605 (endast första serien)
PAM449
PAM294
PAM720
PAM721
PAM790
PAM791
PAM665
PAM606
Fyller på om jag kommer på fler...
...då kör vi en följdfråga.. är 992 den enda pannan i <=45mm med plexi?Samma troll som planterat det i ditt huvud som för 587 för mig?![]()
Bror!! 372 har inte längre plexi, safir kompis.. och några tidigare modeller med plexi..(endast stål)
PAM372
PAM673
PAM663
PAM662
PAM587
PAM249
PAM605 (endast första serien)
PAM449
PAM294
PAM720
PAM721
PAM790
PAM791
PAM665
PAM606
Fyller på om jag kommer på fler...
Ah, såklart.. Men N, O, P, Q, R - serierna har plexiBror!! 372 har inte längre plexi, safir kompis
Han skrev ju faktiskt "Några tidigare modeller med plexi", såklart.Bror!! 372 har inte längre plexi, safir kompis
Ah, såklart.. Men N, O, P, Q, R - serierna har plexi![]()
Såklart, farbror är isolerad och lite snabb... (fett uttråkad)Han skrev ju faktiskt "Några tidigare modeller med plexi", såklart.![]()
Förstår precis.Såklart, farbror är isolerad och lite snabb... (fett uttråkad)
Såklart, farbror är isolerad och lite snabb... (fett uttråkad)
Ska jag vara ärlig så tänkte jag inte ens på det.. Jag vet ju att den har safir nu, men det känns så naturligt att skriva upp 372 som den första pannan när man snackar om pannor med plexiHan skrev ju faktiskt "Några tidigare modeller med plexi", såklart.![]()
Ja, det var därför jag beställde en, men sen sa gossarna att delningen längre var plexi... 663 blev detSka jag vara ärlig så tänkte jag inte ens på det.. Jag vet ju att den har safir nu, men det känns så naturligt att skriva upp 372 som den första pannan när man snackar om pannor med plexi
Varför går tillverkarna ifrån Plexi tror ni?Bror!! 372 har inte längre plexi, safir kompis
Kanske svårt att hålla 8 års garanti på plexi? Vet inteVarför går tillverkarna ifrån Plexi tror ni?
Visst att det finns tåligare material etc. Men är det bara vi "entusiaster" som vill ha Plexi nu för tiden?
Dags att få dig tillbaka i ligan igen!Finn fem fel![]()
100%Dags att få dig tillbaka i ligan igen!
Helvete vad jag saknar min.......372 med plexi is the shit.
![]()
Förbaskat bra!
Förstår det. Jag får habegär när jag ser bild på en, och då har jag ju redan enHelvete vad jag saknar min.......