Tack så mycket! Känns helt rättStort grattis och välkommen hem igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Känns helt rättStort grattis och välkommen hem igen!
Där har du fel, (som vanligt) det här är ju en BAM panna! Den har ju allt och är det enda du behöverTror bara att det är en sån där panna jag köper som nr 3 el 4. Och så många har inte mer än 2 pannor.
BAAM!Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Var bara tvungen att köra plexi och bruntavla, dock på bekostnad av sandwich tavla... men ack faaan vad bra!! Nr 601/1000
Sista minuten-ändring?? Mycket bra gubben; nu har du hittat hem igen!Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Var bara tvungen att köra plexi och bruntavla, dock på bekostnad av sandwich tavla... men ack faaan vad bra!! Nr 601/1000
Vacker klocka!BAAM!Brorsan hälsar...
![]()
Ja, träffade ju några ristas i torsdags som sa att 372 inte längre kom med plexi, ville ha plexi... valet blev rätt lättSista minuten-ändring?? Mycket bra gubben; nu har du hittat hem igen!
Alltså, den där på det där bandet. Helt enormt bra.BAAM!Brorsan hälsar...
![]()
Vad är det för band? Såg grymt ut!BAAM!Brorsan hälsar...
![]()
Inte min ännu, men väl liggandes i mitt namn och väntar på att hämtas med en näve OEM band
![]()
![]()
![]()
Tack snälla! Känns helt rätt, tror det här blir bra!!mycket bättre än vad som var tänkt!
Så jäkla bra! Älskar den där tavlan och glaset!BAAM!Brorsan hälsar...
![]()
https://www.distefanostraps.com/product/lo-storico-sea-washed/#prettyPhotoVad är det för band? Såg grymt ut!
Jag har sett 399 som är galet fin men för övrigt har jag inte sett ngn.Alltså, den där på det där bandet. Helt enormt bra.
Btw, det är plexi på den där, finns det fler Rad1940 med plexi?
Just ja, 399 ja. Good point. Den glöms lätt bort.Jag har sett 399 som är galet fin men för övrigt har jag inte sett ngn.
Panerai Special Editions
https://www.chrono24.se/panerai/spe...set--id13126503.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Just ja, 399 ja. Good point. Den glöms lätt bort.
Jag har sett 399 som är galet fin men för övrigt har jag inte sett ngn.
Panerai Special Editions
https://www.chrono24.se/panerai/spe...set--id13126503.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Hallåååååå???!!Alltså, den där på det där bandet. Helt enormt bra.
Btw, det är plexi på den där, finns det fler Rad1940 med plexi?
Jag trodde verkligen det var safirHallåååååå???!!
![]()
![]()
@azcii nu blev ju 587 ännu bättre...Jag trodde verkligen det var safir
Självklart, den tog jag som given...Hallåååååå???!!
![]()
![]()
Den har många fina attribut@azcii nu blev ju 587 ännu bättre...
n00bJag trodde verkligen det var safir
Då är det bara du kvar som behöver bevisa dig?n00b
Skönt ändå att du är mänsklig mårt.
Grattis till grym klocka!Tack så mycket! Ville bestämt ha plexi så det blev så här. kram min broder
Osäker, tror som du att det är ytterst få!Grattis till grym klocka!
Vilka nuvarande modeller har Plexi? De kan inte vara många...
(men jag har gärna fel)![]()
Det är svårt att säga vad som är nuvarande modeller, tycker jag också.Grattis till grym klocka!
Vilka nuvarande modeller har Plexi? De kan inte vara många...
(men jag har gärna fel)![]()
Varför hade jag fått för mig att det sitter safirglas på båda de modellerna?Det är svårt att säga vad som är nuvarande modeller, tycker jag också.
931 och 992 definitivt.