Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oavsett vilken del bandet kommer från så var det grymt snyggt. Skulle gärna haft något liknande till 968:anNää, det var inte mulen![]()
Oavsett vilken del bandet kommer från så var det grymt snyggt. Skulle gärna haft något liknande till 968:an
det är en svensk ammo väska, m/45 "Carl Gustav". Bara att säga till så löser vi det
![]()
Det är möjligt. Nu kom jag att tänka på ett svart sletet han köpte som satt grymt bra på den... men så mycket sitter bra på denköpte inte @Mw79 ett till sin 968 när den begav sig? Det var snyggt minns jag
Ser bra ut!Klockintresset vaknade till liv igen med denna
![]()
Är det den här du tänker på?köpte inte @Mw79 ett till sin 968 när den begav sig? Det var snyggt minns jag
Läckert!Är det den här du tänker på?
![]()
Är det den här du tänker på?
![]()
Klockintresset vaknade till liv igen med denna
![]()
Den ska vara tillverkad av en gammal ammoväska om jag inte minns helt fel så du har nog rätt.bingo! Densamme
Den ska vara tillverkad av en gammal ammoväska om jag inte minns helt fel så du har nog rätt.
Inte ammo, officersväska vill jag minnas att den kallas. Fint ska 're vaDen ska vara tillverkad av en gammal ammoväska om jag inte minns helt fel så du har nog rätt.
Rimlig storlek?Pre-A1 på Wotancraft
![]()
På bandet? Eller klockan?Rimlig storlek?![]()
På klockan på din armPå bandet? Eller klockan?
Eller både och?
Älskar det gamla bettarini-caset så svaret är JAPå klockan på din arm![]()
Grattis!Nytt in1055
![]()
![]()
Mycket bra fångat!Nytt in1055
![]()
![]()