David Eriksson
Guld
Helt otroligt dåligt. Man blir mer och mer skeptisk mot allt och alla så fort man läser något sånt här. Relativt lyckligt slut ändå, kunde ju blivit än värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får Jälmers serva Rolex? Rolex hemsida listar tyvärr inte service center i Sverige.
Får Jälmers serva Rolex? Rolex hemsida listar tyvärr inte service center i Sverige.
Får för Rolex alltså. Om de har tillgång till delar och är auktoriserade för att serva Rolex, har rätt utbildning, verktyg mm.
Och Polar. Och Suunto
Jahapp, då var det bara att ta även dessa och stryka dem som AD man kan planera att handla hos. Är pinsamt skött rakt igenom av dem.
De är väl ingen AD för Rolex iaf?
Fy fan va dåligt skött! Lider med er båda!
Kanske dags att ringa TV4 och skicka kalla fakta på några utvalda...
Eh, allmänintresset utanför vår lilla ankdamm är nära nog noll. (Helt rätt, tycker jag.)Kanske dags att ringa TV4 och skicka kalla fakta på några utvalda...
Eh, allmänintresset utanför vår lilla ankdamm är nära nog noll. (Helt rätt, tycker jag.)
Pssst! Jag var inte helt allvarlig![]()
Se där! Där har de redan förlorat mer slantar än det skulle kostat att rätta till eländet...Har övervägt att köpa en DJ hos Jälmers. Det gör jag inte längre.
Se där! Där har de redan förlorat mer slantar än det skulle kostat att rätta till eländet...
Kan man kanske kalla dumsnålt eller?
Edit: En till förlorad affär såg jag... Nu börjar de där 8500:- för "servicen" bli en rejäl förlust affär!
Nej det vet jag! Den första affären jag nämnde hade ju lätt täckt de omkostnader som begärdes. När jag såg att det dök upp en till ev förlorad affär så skrev jag kommentaren om 8500:- med det menade jag att den ev förtjänst man nu gjorde på de slantarna nu var raderad... Är du med på hur jag tänker?Summan 8500 är inte ens i närheten av vad sjödda i slutändan ville ha som kompensation. Vi pratar ersättning för frakt och det jobb som Rob E fick göra och inte ens det kunde dem ta på sig att betala och det handlade inte ens om 15st hundralappar liksom..
Nej det vet jag! Den första affären jag nämnde hade ju lätt täckt de omkostnader som begärdes. När jag såg att det dök upp en till ev förlorad affär så skrev jag kommentaren om 8500:- med det menade jag att den ev förtjänst man nu gjorde på de slantarna nu var raderad... Är du med på hur jag tänker?![]()