Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det komiska i dagsläget tycker jag är att båda handlarna vet om denna tråd och ändå aktivt väljer, samt kommer att fortsätta att välja att inte kommentera detta. Varför? Jo, för att båda butikerna faktiskt inte tycker att de gjort något fel.
Verkligen ingen trevlig historia...
Servade en rolex hos pagoldhs i januari och är onekligen sugen på att be nån annan ta en titt på insidan för att se om detta kanske inte var en engångsföreteelse. Har förresten inte sett röken av något serviceintyg heller..
Ah, såklart. Det skrivs så mycket dumt, man vet aldrig.
Efter det jär hade jag bett en "riktig" urmakare att titta på det. Kan inte kosta mer än 1000k alternativet är att du går orolig i 5-6 år. Tänk om du får en fuktskada? Tycker du skall först be de skicka serviceintyg och sen kolla upp det.Verkligen ingen trevlig historia...
Servade en rolex hos pagoldhs i januari och är onekligen sugen på att be nån annan ta en titt på insidan för att se om detta kanske inte var en engångsföreteelse. Har förresten inte sett röken av något serviceintyg heller..
Det vet nog inte vad de ska säga.Det komiska i dagsläget tycker jag är att båda handlarna vet om denna tråd och ändå aktivt väljer, samt kommer att fortsätta att välja att inte kommentera detta. Varför? Jo, för att båda butikerna faktiskt inte tycker att de gjort något fel.
Gå tillbaka och be om en specifikation. Vissa slitdelar ska bytas vid varje standardservice. Känner du dig osäker på vad som är utfört, så kan en second opinion vara väl värd att få.Verkligen ingen trevlig historia...
Jag va inne på Pagoldhs ur förra året för att få min Transocean värderad för försäkring. Det gjorde de men de värderade den till högre än vad den kostar ny. Märkligt... Otrevliga var de också. Blir inget handlat där iaf. Tack grabbar för att ni tar "forumansvar" och visar föregångsmannaskap!
Ajj då. Men du sålde väl den till Jälmers eller.....? Hur blev du bemött där?
Jepp. Han va stressad men trevlig. Jag kände att jag kunde komma tillbaka...
Det komiska i dagsläget tycker jag är att båda handlarna vet om denna tråd och ändå aktivt väljer, samt kommer att fortsätta att välja att inte kommentera detta. Varför? Jo, för att båda butikerna faktiskt inte tycker att de gjort något fel.