Vostok
Guld
Måndag = пнEn gammal CCCP:are, är det där förkortningen av fredag på ryska?
Tisdag = вт
Onsdag = ср
Torsdag = чт
Fredag = пт
Lördag = сб
Söndag = вс
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måndag = пнEn gammal CCCP:are, är det där förkortningen av fredag på ryska?
Aha! Så då var det alltså fredag, tänkte att om man inte kan språket kanske man skiter i att ställa in den funktionen, om man ändå inte vet vad det betyder spelar det mindre roll om den är rätt eller fel.Måndag = пн
Tisdag = вт
Onsdag = ср
Torsdag = чт
Fredag = пт
Lördag = сб
Söndag = вс
Ja så kan man ju göra med..Aha! Så då var det alltså fredag, tänkte att om man inte kan språket kanske man skiter i att ställa in den funktionen, om man ändå inte vet vad det betyder spelar det mindre roll om den är rätt eller fel.
Låter bekant det där, fast än så länge stället jag in datumet men om synen blir sämre och man inte ser så är det ju ett moment man med gott samvete kan skippa.Ja så kan man ju göra med..
Jag brukar skita i att ställa datum ganska ofta faktiskt.. Jag börjar ju bli till åren så synen gör att jag knappt ser den lilla datum rutan ändå och lupp bär jag bara om jag ska skruva![]()
Det var två rejäla klockor, känner inte till Panerai men än till namnet men de ser båda ut att vara av den mer stryktåliga sorten? Du får inte Vostok-abstinens?Hejsan allesammans, det har hänt mycket sista tiden.
Bonden har skalat ner kraftigt på klockorna och bara 2st klockor kvar som används på gården varav en med Vostok verk i, så hoppas den får va med här sen om den kvalar in så att säga. Den köptes tillbaka för en tid sen och det kändes givet. Dock så kommer nyförvärvet pannan användas mest. Men dessa 2 kompletterar varann bra med samma luggbredd och samma lösning med gängade bandstift
Zlatten väntar på skitkörningen i april. Har även beställt ett nytt strap som ska tillverkas av oddface här på forumet till zlatten kommer bli grymt, visar bild nedanför, ett Canvas blir det.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jupp!fredag hela veckan!!En gammal CCCP:are, är det där förkortningen av fredag på ryska?
Bra tryck i armen ser jag!Hejsan allesammans, det har hänt mycket sista tiden.
Bonden har skalat ner kraftigt på klockorna och bara 2st klockor kvar som används på gården varav en med Vostok verk i, så hoppas den får va med här sen om den kvalar in så att säga. Den köptes tillbaka för en tid sen och det kändes givet. Dock så kommer nyförvärvet pannan användas mest. Men dessa 2 kompletterar varann bra med samma luggbredd och samma lösning med gängade bandstift
Zlatten väntar på skitkörningen i april. Har även beställt ett nytt strap som ska tillverkas av oddface här på forumet till zlatten kommer bli grymt, visar bild nedanför, ett Canvas blir det.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de skulle bli abstinens så finns det medicinDet var två rejäla klockor, känner inte till Panerai men än till namnet men de ser båda ut att vara av den mer stryktåliga sorten? Du får inte Vostok-abstinens?![]()
Ah! Så då kan du wobbla lite med kronan emellanåt om du skulle känna ett sting av saknad en dag.Om de skulle bli abstinens så finns det medicin![]()
Ja precis, man var ju rejält van vid kronan för 1,5 år sen, testa för ett tag sen och jag va ringrostigAh! Så då kan du wobbla lite med kronan emellanåt om du skulle känna ett sting av saknad en dag.![]()
Undrar om det inte är lite som att cykla, du kommer snart in i det igen.Ja precis, man var ju rejält van vid kronan för 1,5 år sen, testa för ett tag sen och jag va ringrostig![]()
Du vet, vi har inga restriktioner i Vostok-världen så du är välkommen tillbaka.Ja precis, man var ju rejält van vid kronan för 1,5 år sen, testa för ett tag sen och jag va ringrostig![]()
En smula "klockare" menar du?Aha! Där blev man en smula klokare - det har man gott av!![]()
Alla klockor utan snabbinställning av datum visar ju fel datum upp till 30 dagar i månaden imoAha! Så då var det alltså fredag, tänkte att om man inte kan språket kanske man skiter i att ställa in den funktionen, om man ändå inte vet vad det betyder spelar det mindre roll om den är rätt eller fel.
Det såg o-mysigt ut... förutom den mysiga klockan då.Pimpla i snöstorm kan låta roligare än det ärTog med en ubåt för att lätta upp stämningen lite
![]()
![]()
MåsarPimpla i snöstorm kan låta roligare än det ärTog med en ubåt för att lätta upp stämningen lite
![]()
![]()
Hahahaha!! Ja jag tog på solglasögon för att se något då snön yrde i ögonen på en så man blev helt förblindad annarsMåsaräntligen ett ansikte på dig också
badass
Hejsan allesammans, det har hänt mycket sista tiden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Härligt att ha dig tillbaka igen ! Välkommen.Om de skulle bli abstinens så finns det medicin![]()
Om jag varit enHahahaha!! Ja jag tog på solglasögon för att se något då snön yrde i ögonen på en så man blev helt förblindad annars![]()
Tack vännen Kul att pamphibian fick ett bra hem, grym på de där racerlädret.Härligt att ha dig tillbaka igen ! Välkommen.
Det är självklart att zlatten kvalar in i den här tråden. Kul att se att du har några Amphibior kvar också.
Den här gamle bekantingen hälsar.
![]()
![]()
Kanske därför det nappade så dåligt? Fast dom borde ej kunna se mig då isen nästan är en meter tjockOm jag varit eno hade sett de där facet vid ytan hade jag simmat iväg illa kvickt
![]()
![]()
Sniper på originallänki kvällsljus. Synd jag är så van att bära stora klockor, svårt att gå ner i storlek![]()
Kanske därför det nappade så dåligt? Fast dom borde ej kunna se mig då isen nästan är en meter tjock![]()
Hahahahahahaha!!! Tur jag gav upp innan det där hände
Snyggo!Pimpla i snöstorm kan låta roligare än det ärTog med en ubåt för att lätta upp stämningen lite
![]()
![]()