• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Delgada

Patek
Fel tråd bla bla men skål i alla fall!
20230317_190716.jpg
Skål broder.
20230317_195940.jpg
 

Delgada

Patek
Om jag varit en 🐟 o hade sett de där facet vid ytan hade jag simmat iväg illa kvickt🤔
DSC_2679~2.JPG


Sniper på originallänki kvällsljus. Synd jag är så van att bära stora klockor, svårt att gå ner i storlek 🤔😁
Den där snipern ja. Var det inte den du kom över lite billigare för den hade en defekt krona... den blev liksom lös när den var urskruvad! 🤣🤣🤣
Får du bara hänga här några kvällar så sitter den snart på handleden när du går ut och mjölkar.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Den där snipern ja. Var det inte den du kom över lite billigare för den hade en defekt krona... den blev liksom lös när den var urskruvad! 🤣🤣🤣
Får du bara hänga här några kvällar så sitter den snart på handleden när du går ut och mjölkar.
Ja exakt va ju tvungen att hjälpa säljaren att bli av med den defekta kronan, 500spänn fick han. 😂😂😂

Jag har en krona ligger btw som är original den blev aldrig bytt.... Funderar på att ta på mig svetshjälmen nån dag och fixa det... Lika bra att @Beo ger ut sin fullständiga adress så kan jag boka frakt direkt till service
 

Vostok

Audemars
Vilken formidabel tavla!!:hungry:
Ja jag hittade igen den bara för någon dag sedan.. Har legat bland en massa projekt och skrotklockor i en låda undanstoppad 😂 Tror jag låter den vara som den är för jag gillade att den den ser lite rutten ut och tavlan va ju ballt krackelerad som sagt 😍
Hittade en till sniper med i samma låda så jag har tydligen två... 😂 😂 😂
 
Topp