Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herrn har i sanning bemästrat den ädla konsten att få hemsläp.
Hahaha! Det är slut på de tidernaHerrn har i sanning bemästrat den ädla konsten att få hemsläp.
Skål broder.Fel tråd bla bla men skål i alla fall!
![]()
Neptunen är grym!!Bättre med en Vostok på varje arm än två i skogen, eller hur är det nu ordspråket lyder?
Edit; Komandirskien har jag glömt att dra upp idag insåg jag när jag såg bilden… Nu blir det skamvrån för mig…
![]()
![]()
Den där snipern ja. Var det inte den du kom över lite billigare för den hade en defekt krona... den blev liksom lös när den var urskruvad!Om jag varit eno hade sett de där facet vid ytan hade jag simmat iväg illa kvickt
![]()
![]()
Sniper på originallänki kvällsljus. Synd jag är så van att bära stora klockor, svårt att gå ner i storlek![]()
Man har ju lärt sig att rysk kvalitet på klockor kan vara lite si och så och tex att många tycker att Vostoks armband är usla så jag blev närmast chockad när jag fick hem Neptunen. Den har en kvalitet av en helt annan dimension. Har känt på fina Seiko och den här står inte dem efter.Neptunen är grym!!![]()
Ja exakt va ju tvungen att hjälpa säljaren att bli av med den defekta kronan, 500spänn fick han.Den där snipern ja. Var det inte den du kom över lite billigare för den hade en defekt krona... den blev liksom lös när den var urskruvad!
Får du bara hänga här några kvällar så sitter den snart på handleden när du går ut och mjölkar.
Sataana... en hazy ipa på det. Kör försvarets i afton... Alltså klockanoch i te hudsalvan.Ja nu har vi ju både @hepanter och @Utvisaren med ikväll.
Karaoke!!!
Vi går vidare med en ipa. Kanske inte helt comme il faut på St Patricks day, men det kompenserar vi med musiken.
![]()
En perfekt klocka i min bok. Militär, stiliga 70tals design, nätt nogatt gå under skjortan. Och ascool. En keeper.Sataana... en hazy ipa på det. Kör försvarets i afton... Alltså klockanoch i te hudsalvan. Den har man ju bara om det är torra läppar som flickan sa.
![]()
Som gjord för att inte fiska i snöstorm.Fredag och en gammal Albatros som sällskap
![]()
Hahaha! Jo den där pallar nog värre saker än lite snöstormarSom gjord för att inte fiska i snöstorm.
![]()
Ja exakt va ju tvungen att hjälpa säljaren att bli av med den defekta kronan, 500spänn fick han.
Jag har en krona ligger btw som är original den blev aldrig bytt.... Funderar på att ta på mig svetshjälmen nån dag och fixa det... Lika bra att @Beo ger ut sin fullständiga adress så kan jag boka frakt direkt till service
Vilken formidabel tavla!!Fredag och en gammal Albatros som sällskap
![]()
Ja jag hittade igen den bara för någon dag sedan.. Har legat bland en massa projekt och skrotklockor i en låda undanstoppadVilken formidabel tavla!!![]()
Hörde jag någon säga det hemliga ordet.?Ja nu har vi ju både @hepanter och @Utvisaren med ikväll.
Karaoke!!!
Vi går vidare med en ipa. Kanske inte helt comme il faut på St Patricks day, men det kompenserar vi med musiken.
![]()
Fy faan vad gott!!Rundar av fredagen med raggmunk och en 4x ipa. Raggmunk alltså...![]()
Ja folk kan ta sina hamburgare och köra upp... till Svalbard. Sältan från fläsket, syran från lingonen, och så munken själv. Bästa nattamaten?Fy faan vad gott!!![]()
BRASSA PÅ!!!Hörde jag någon säga det hemliga ordet.?
Fredag
![]()
En klocka
![]()
KARAOKE!
Rackarns fint komponerad bild!Ute i friska luften och låter amphibian posera lite.
![]()