Haha MarsipanSubmariner är ju en tool-watch. Ska den finnas i helguld? Varför inte helt i marsipan då då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha MarsipanSubmariner är ju en tool-watch. Ska den finnas i helguld? Varför inte helt i marsipan då då?
Haha exakt! Tråkigt bara att lämna klockan på botten när man ska upp igenSlipper viktbälte
+1 Ja du har ju onekligen provat ut den ett par ggrBåda lär finnas. Explorer 36 och 41.
Tror dock fortfarande 39 kommer vara den bästa. 41 blir nog lite stor.
håller med, har inte så bra koll men känns inte som att den serien fått så mycket kärlek på senare tid.Det vore kul med en ny cellini, lite mindre och lite mindre busy tavla men med månfas. Det hade jag gått igång på. Sen är jag väldigt spänd på Cartiers släpp
hehe, guldvikten på den hade varit nice, som att bära runt en tacka på handledenDSSD i helguld hade varit chezzMate!
Amatörfråga, men hur är tillgängligheten på en overseas? Går det att få tag på som en vanlig dödlig eller är det Rolex/Patek princip?Önskar att vc släpper en overseas 4500v i någon härlig neutral färg utan sunburst typ beige eller grön. Hade varit magiskt
Håller med. Förra året (eller två år är det kanske) när dom släppte pistage och salmon dial fick dom ändå rätt mycket uppmärksamhet i diverse forum och tidningar.Sjukt oinspirerat från Brietling.
Betydligt lättare än heta AP och PP modeller..Amatörfråga, men hur är tillgängligheten på en overseas? Går det att få tag på som en vanlig dödlig eller är det Rolex/Patek princip?
I like it!Fler bilder från WUS
Jättekul att de släpper denna klocka, är dock inte övertygad om att jag tycker om tavlan tillräckligt. Var beredd att eventuellt köpa en av dessa om de va bra nog, men första intryck blir nog att jag avstår. Men riktigt kul släpp iaf!
Magiskt bra. Då återstår bara att måtten är rätt.Fler bilder från WUS
46mm och 16mm tunn..Magiskt bra. Då återstår bara att måtten är rätt.
Nej dvs46mm och 16mm tunn..
Instämmer, kan vara en dealbreaker... Lite besviken men kan vara bättre IRL! Vi får hoppas på detJag har verkligen sett fram emot denna men är inte heller hundra på tavlan. Blir intressant att se livebilder sen.
Jag gillar den men som sagt priset lär tyvärr bli för högt för mig.Jag har verkligen sett fram emot denna men är inte heller hundra på tavlan. Blir intressant att se livebilder sen.
Fler bilder från WUS
Gillar dom skarpt!Fler bilder från WUS
46mm och 16mm tunn..
40 - 41 mm enl rykten på andra forum.Skämt hoppas jag?
Hoppas på mindre då det känns alldeles för stort enligt mig.40 - 41 mm enl rykten på andra forum.
Jättekul att de släpper denna klocka, är dock inte övertygad om att jag tycker om tavlan tillräckligt. Var beredd att eventuellt köpa en av dessa om de va bra nog, men första intryck blir nog att jag avstår. Men riktigt kul släpp iaf!
Jag är såld!Crinkle cut pommes
Instämmer, kan vara en dealbreaker... Lite besviken men kan vara bättre IRL! Vi får hoppas på det
(den svarta kan nog funka ändå)