Kommer en del nytt från Cartier. Dessa verkar spännande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor släpper sina 08.30.Kom det inte tidigare förra året? Typ 08.30?
Kronan gjorde det också förra året (kollade precis mitt skickade mail till AD 08.34Tudor släpper sina 08.30.
Den dagen det kommer en helblå Submariner i stål og SB -urskive er jeg OWG på ordentlig.Nedräkningen kan börja och slutet på alla spekulationer närmar sig.
Snack!!Den dagen det kommer en helblå Submariner i stål og SB -urskive er jeg OWG på ordentlig.
SB??Den dagen det kommer en helblå Submariner i stål og SB -urskive er jeg OWG på ordentlig.
Sunburst antar jag.
OfcSunburst antar jag.
Det är safe, Rolex lär aldrig tillverka en sådan under vår livstid.Snack!!
Är detta ett skämt? Snälla säg att du skämta46mm och 16mm tunn..
Haha såklart är det ett skämtÄr detta ett skämt? Snälla säg att du skämta
Roligt ful?Den här är ju rolig.
Inte det……det kommer alltid släppas en ”ny” modell som är perfekt……vore den 1-2 mm mindre blir det en graal och OWG åt hela befolkningenDet är safe, Rolex lär aldrig tillverka en sådan under vår livstid.
Haha tyckte det var det enda som verkligen lockade ovanRoligt ful?
Påminner lite om när man lekte med "ifyllnads-verktyget" i Paint när man var litenHaha tyckte det var det enda som verkligen lockade ovan
Men det är ju tur att man gillar olika, då kanske chanserna är större
En Sub med den tavlan vore ju roligt och väldigt oväntat.Den här är ju rolig.
Den här är ju rolig.
Roligt ful?
Inga dubbelindex. Betyder det att den är 34mm eller mindre?Haha tyckte det var det enda som verkligen lockade ovan
Men det är ju tur att man gillar olika, då kanske chanserna är större
Eller hur Det fanns tidigare en DJ med blommor som också såg ut som något från Art Clip.Påminner lite om när man lekte med "ifyllnads-verktyget" i Paint när man var liten
Rolex tar äntligen upp den tuffa kampen med Flik FlakEn Sub med den tavlan vore ju roligt och väldigt oväntat.
Den här är ju rolig.
Med diamanterna? Den tycker jag däremot är helt okEller hur Det fanns tidigare en DJ med blommor som också såg ut som något från Art Clip.
Tror också detInga dubbelindex. Betyder det att den är 34mm eller mindre?
Gillar det skarpt! Alltid haft svårt för bezeln i profil.Metallringen runt bezeln på nya Daytonan.. vet inte vad jag tycker. Kanske vanesak.