• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watches and Wonders 2023 the tråd >>>>>

Inte illa faktiskt!

Edit: livebilder https://monochrome-watches.com/intr...cto-roma-collection-video-review-specs-price/

Denna var faktiskt väldigt sexig

AA76D7A5-DDE1-4A98-95F6-D72560E1562F.jpeg

41mm , 9mm tjock. 100m WR med skruvad krona .

Vad kommer från rolex imorgon?
Kan det vara en Explorer I i platina?
Eller bara en större

YM m länk i titan, No date?
Ny cellini?
Nya tavlor: sten till dd, den blå till skydweller?
Gulgulds GMT eller TT GMT m gulguld?

Den på gummi var inte så tokig. Framförallt chronon

4352B810-9CFB-4A20-B69B-63FCE1E88A4D.jpeg

Explorer 1, 40/41 med kronskydd.
YM titan på länk
Sub platinum
Gulgulds gmt
Ny cellini linje

Verkar det som…..
Kollade snurrande tavlan och index är olika "höjd" så kan nog vara en platinasub
Avslutas m ett berg så Explorer känns ju lite i fokus... Men kan ju bara vara av estetiska skäl, snygg video

Hade de gjort den i 38mm hade den sålt som is i sahara (tror jag) för designen är ju väldigt bra. Lyxstål på gummi är ju ”rätt” hett 🤓
Jag tror att de vet att klockor mellan 40 - 42 mm är det som säljer bäst och att det är därför de tillverkas i just de storlekarna. 38 mm är poppis på klockforum .

Hade de gjort den i 38mm hade den sålt som is i sahara (tror jag) för designen är ju väldigt bra. Lyxstål på gummi är ju ”rätt” hett 🤓
41mm, <10mm tjock (drygt 12mm för chrono24) och lug-till-lug på 42,5mm. Den där kommer inte att kännas stor. Tror faktiskt den skulle kännas för liten för de flesta i 38mm.

Tillbaka
Topp