Metallringen runt bezeln på nya Daytonan.. vet inte vad jag tycker. Kanske vanesak.
Svart tavla discontinued också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Metallringen runt bezeln på nya Daytonan.. vet inte vad jag tycker. Kanske vanesak.
Den här är ju rolig.
Snarare så att de bildernaSvart tavla discontinued också?
Nya yachtmastern fick datum trots alltKilde: WUS
Känns som att ballong OPn är ett sätt att säga hejdå till alla resterande färgglada OP. Tror de försvinner från sidan idagDen här är ju rolig.
BB54!!! Ska bli kul att testa. Varit nära på en BB36 senaste månaden och började tänka hur det hade varit med dykarbezel på. Rimligt pris? Ja!
Ja, de byggde ju upp det som att ett nytt kapitel skulle påbörjas.Oväntat att Tudor släpper nya varianter av Black Bay... Hade varit spännande om det var något "nytt" som kom.
Den ser trevlig ut, 37mm dykare bär nog riktigt bra. Ser ut att ha en blank tavla också:BB54!!! Ska bli kul att testa. Varit nära på en BB36 senaste månaden och började tänka hur det hade varit med dykarbezel på. Rimligt pris? Ja!
Lite tråkigt att de stulit designen rakt av från ballongspelet…Den här är ju rolig.
Vet inte riktigt vad jag tycker om guldet dock… Något känns off med insert också men kan inte riktigt sätta fingret på det.Den ser trevlig ut, 37mm dykare bär nog riktigt bra. Ser ut att ha en blank tavla också:
Båda ser riktigt bra ut!The new Yacht-Master 42 - Mastering lightness | Rolex®
Light and robust, the new Oyster Perpetual Yacht-Master 42 in RLX titanium is the ally of those seeking freedom of movement. More on rolex.com.www.rolex.com
The new Explorer - Adventure on a grand scale | Rolex®
Rolex is expanding the Explorer range with the arrival of a new 40 mm model, offering enhanced legibility in all circumstances. More on rolex.com.www.rolex.com
Gick inte så bra med hulk i guldJag var säker på de andra
Explorer 41mm lovar jag bara nästan?
Tycker Rolex har verkligen gjort ett lyft jämfört med senare åren.Vilka trötta nyheter från Rolex och Tudor..
Var borta sen förra åretOP gul och röd borta (iaf för 36 mm).
Galet.
Röd OP försvann redan förra åretOP gul och röd borta (iaf för 36 mm).