Samma verk som i Mark XX och andra modeller som kostar hälften dessutom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ops, hänger inte med längre.Var borta sen förra året
Alltid haft rätt senaste 5 åren när han säger att det är en läcka.
Någon får ta fram skjutmåttet och mäta hur stor den är.Exp1 40mm ser ju faktiskt bra ut...på bild iaf.
Nä den är kvar? Eller menade du inte stål?Svart tavla discontinued också?
Satan i gatan, den såg ju intressant ut…
Bara nästan Tavlan ser lite för gles ut tycker jag. Men ser helt ok ut!Exp1 40mm ser ju faktiskt bra ut...på bild iaf.
Nä den är kvar? Eller menade du inte stål?
Satan i gatan, den såg ju intressant ut…
Haha, spot on.Lite tråkigt att de stulit designen rakt av från ballongspelet…
"Läs vad jag skriver istället" …Läs vad jag skriver istället.
”Mycket möjligt” är fel. Den kommer i guld.
"Läs vad jag skriver istället" …
Man kan göra A/B jämförelse mellan 36 och 40 mm på hemsidan genom att bara flippa mellan storlekarna. Jag tror de eventuellt har lyckats med denna, intressant.40 Rolexmillimeter så ca. 38,7mm.
FaktisktMilgaussen rök?
Även Cellini, och Milgauss då. Några fler?Vilka Rolex blev egentligen discontinued förutom John Mayer?
Inga dubbelindex. Betyder det att den är 34mm eller mindre?
Vilka Rolex blev egentligen discontinued förutom John Mayer?
När man ser prissättningen från alla Richemontbolag känns Rolex helt plötsligt sjukt prisvärda (för list)