BankAnden
Silver
Om man ser pungkulor så fort något är runt, lär man ha jobbigt i vardagen. Patetisk bild.Går ju att associera till väldigt mycket olika saker beroende på fantasi och personliga preferenser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man ser pungkulor så fort något är runt, lär man ha jobbigt i vardagen. Patetisk bild.Går ju att associera till väldigt mycket olika saker beroende på fantasi och personliga preferenser
Ja, fy för skämt!Om man ser pungkulor så fort något är runt, lär man ha jobbigt i vardagen. Patetisk bild.
Usch jaJa, fy för skämt!
Jag ber om ursäkt att den sarkastiska bilden inte passade dig i smaken. Jag hittade den på sociala medier och fann den humoristisk.Om man ser pungkulor så fort något är runt, lär man ha jobbigt i vardagen. Patetisk bild.
Det är inget eta-verk i den.Snackade med Sverker innan, han sa "142k för eta?! Ä dä så?"
Snackade med Sverker innan, han sa "142k för eta?! Ä dä så?"
32110 från Valfluerier som tillverkas inom Richemont gruppen.Det är inget eta-verk i den.
Ja du hittar den på configuratorn. Tavlan ser matt ut. Imo mycket snyggare än den gamla!Nån som sett en svart ståldaytona? Verkar som alla bilder är på den vita?
Kanske en knäpp anledning att bli tänd på en dykare, men det faktum att den är 37mm ger mig habegär.Köprekommendation
Sharing is caringJag ber om ursäkt att den sarkastiska bilden inte passade dig i smaken. Jag hittade den på sociala medier och fann den humoristisk.
Jag hoppas du kan förlåta mig
Listar en Daytona 172k nu... Höjde de i samband med de nya modellernaJa du hittar den på configuratorn. Tavlan ser matt ut. Imo mycket snyggare än den gamla!
Ja du hittar den på configuratorn. Tavlan ser matt ut. Imo mycket snyggare än den gamla!
Listar en Daytona 172k nu... Höjde de i samband med de nya modellerna
Det måste ju vara nåt knas med den bilden eller?
Kolla här när man zoomar in:
Och är baserat på vilket verk? Undrar då Sverker32110 från Valfluerier som tillverkas inom Richemont gruppen.
Och är baserat på vilket verk? Undrar då Sverker
Grym gångreserv, kass garanti
Ja det där är obegripligt fultFan svagt att de inte kan klämma in en sjätte rad text under kronan...
Tror (likt @Öbo) att man ska vara försiktig med att dra slutsatser från den bilden. Tavlan ser likadan ut på Cermit och där har jag svårt att tro att de bytt till matt tavla just nu. Därav hade det varit intressant att se en live bildJa du hittar den på configuratorn. Tavlan ser matt ut. Imo mycket snyggare än den gamla!
”Kass garanti”????Och är baserat på vilket verk? Undrar då Sverker
Grym gångreserv, kass garanti
Ja Sverker är ju ingen urmakare utan drog (den kanske förhastade) slutsatsen att det är en eta klon. Inget fel på det förutom prisetDet bygger inte på eta. Jag frågade @Echo Delta i den här tråden igår eller om det var i förrgår.
Precis som Omega. Inget fel på klockorna men priset ska vara rätt också.Inte alls motsägelsefullt…
Registrerar du den på IWC-hemsida så får du 6-års garanti.Klockan har 2års garanti
Listade de inte typ 140 innan?Listar en Daytona 172k nu... Höjde de i samband med de nya modellerna
150-160 har jag för migListade de inte typ 140 innan?
Verkar så. Rimligt med tanke på begagnatmarknaden. Hoppas vi når equilibrium snart.Listar en Daytona 172k nu... Höjde de i samband med de nya modellerna
Ja du har nog rätt, den är förmodligen inte matt.Det måste ju vara nåt knas med den bilden eller?
Kolla här när man zoomar in:
Tycker fortfarande att den snyggareTror (likt @Öbo) att man ska vara försiktig med att dra slutsatser från den bilden. Tavlan ser likadan ut på Cermit och där har jag svårt att tro att de bytt till matt tavla just nu. Därav hade det varit intressant att se en live bild
40mm, 11,9mm högHar det kommit ut mer info kring storleken på Daytona? Är den större än tidigare referenser (m.a.o. en "true" 40mm)?
Låter bra!Registrerar du den på IWC-hemsida så får du 6-års garanti.