Ja den är ju lite skoj, tar inte sig själva på för stort allvar.Kan inte hjälpa det...men jag gillar jeans PP'n!
Kanske dags att ordna upp pensionen genom att riva upp ett par gamla Levis och börja sälja AM-band till PP !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är ju lite skoj, tar inte sig själva på för stort allvar.Kan inte hjälpa det...men jag gillar jeans PP'n!
Rolexloggan?Det ser ut som något saknas på denna klockan?
Stör mig otroligt mycket på datumfönstret av nån anledning. Siffrorna är alldeles för små, får Daniel Wellington-vibbar...
Bra släpp av Tudor
Riktigt fin! Bra färgkomboNu kör vi Tudor
Det är vitt. Det är feletStör mig otroligt mycket på datumfönstret av nån anledning. Siffrorna är alldeles för små, får Daniel Wellington-vibbar...
100%, då kommer jag bli torsk på en pelagos. Dock med gamla bezeln, det är en för aggressiv coin bezel på Pelagos 39.Vore inte en blå Pelagos 39 en given succe?
Klart du kan jämföra men ser inte hur det är relevant att den möjligen har inspirerats av en väldigt gulnad gammal vintagerolle. Det är ju olika klockor av många anledningar. Möjligt att nya GMT:n ser kul ut om 40 år även om fakegulnaden rimligen inte kommer att ändras. Hävdar fortsatt att det ser ut som en billig klocka, bortsett från att kvaliteten såklart är helt annan hade jag inte höjt ögonbrynen om det hade stått Pagani Design på urtavlan.Klart det går att jämföra, men inte likställa, speciellt om vi pratar om var inspirationen kom ifrån. Jag är rätt säker på att det är just bakelit-gmt de försökt efterlikna.
Sitter sifforna på glaset eller är bara tavlan väldigt 3d?IWC eternal perp som inte behöver ställas om förrän år 4000
Riktigt bra att de höll den helt borstad. Håller drömmen om en borstad 18k explorer vid liv på något sättNu kör vi Tudor
Tankeövningen kan vara att fundera på vad som gör att du tycker den ser billig ut. Jag ser inte det.Klart du kan jämföra men ser inte hur det är relevant att den möjligen har inspirerats av en väldigt gulnad gammal vintagerolle. Det är ju olika klockor av många anledningar. Möjligt att nya GMT:n ser kul ut om 40 år även om fakegulnaden rimligen inte kommer att ändras. Hävdar fortsatt att det ser ut som en billig klocka, bortsett från att kvaliteten såklart är helt annan hade jag inte höjt ögonbrynen om det hade stått Pagani Design på urtavlan.
Tycker att den ser ut som alla andra Tudors. Isf är det att likställa att alla Tudor ser billiga ut Ser inte hur en färg kan göra att ngt ser billigt eller inte ut.Nu pratade @Nicbex inte om vart inspiration kommit från, utan hade en åsikt om att den såg billig ut. Oavsett om den ska likna bakelit, så fråntar det inte hans åsikt (som jag delar) att den ser billig ut.
Eller är bakelit och billig två jämförbara motpoler? Du är så petnoga när du kommentarer andra, så nu blev det lite @Aurum stil mot @Aurum
Tror det är glastavla.Sitter sifforna på glaset eller är bara tavlan väldigt 3d?
Nej, eller ja... nyansen ser inte ut att matcha index.Det är vitt. Det är felet
Äntligen hela fullständiga siffror! Snygg och symmetrisk! Bra gjort, men hur tjock är den? Den behöver bli tunnare, gärna 10 mm.IWC har designar om 7-dagars Portgieser.
Ska bli intressant att se live. Tudor brukar vara bra på att matcha färgen.Nej, eller ja... nyansen ser inte ut att matcha index.
Menar mer att det borde vara svart fönster med vita siffror. Men smaken är som bakenNej, eller ja... nyansen ser inte ut att matcha index.
Är ju samma med silvervarianten (och de keramiska för all del). Det är modeller gjorda för att sitta på länk, att lansera utan är lite halvtramsigt.Fattar inte varför de inte bara adderade länken från början? Detta är väl en gammal klocka med ny länk? Gillar den!
Ja, den är ju det... men det ger ett svart "tomrum". Detta är bra! GMT-visare i en annan färg vill man ju också ha.Menar mer att det borde vara svart fönster med vita siffror. Men smaken är som baken
Annan färg på GMT-visaren håller jag med om helt! Märkligt att man inte körde på det.Ja, den är ju det... men det ger ett svart "tomrum". Detta är bra! GMT-visare i en annan färg vill man ju också ha.
Ja den är ju lite skoj, tar inte sig själva på för stort allvar.
Kanske dags att ordna upp pensionen genom att riva upp ett par gamla Levis och börja sälja AM-band till PP !
BorrowYou never pay for a Patek Philippe, you borrow from the next generation.
Aha ja det låter rimligt. Ser nästan ut som att årsvisningen och månfasen ligger i det vita lagret och att det ligger en glastavla ovanpå?Tror det är glastavla.
Jag gillar tydligen jeansklockor. Det visste jag inte innan detta släpp. Är den där worldtimern också för stor (som alla modena calatrava) eller?