Man vill ju knappt vara kvar i samma tråd som den där kronografen.Lite GS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man vill ju knappt vara kvar i samma tråd som den där kronografen.Lite GS
HahaMan vill ju knappt vara kvar i samma tråd som den där kronografen.
Skulle precis säga samma. Vet att det är trögt med dressare från Rolex men tyckte nästan detta var deras bästa släpp. Platina, isblå, fin guilloche, en boett lite i gränslandet mellan oyster och ren dressare, tycker det är en långt mer kommersiell klocka än något Cellini någonsin var (bortsett Midas kanske, för det var väl en Cellini ?) .Perfekt färg till platina ju.
Det gör klockan bara ännu dyrare vilket gör att den ligger högre än jämförbara klockor inom PP/VC/JLC osv och då tycker jag den tappar i värde jämfört med dessa. Gul/ Vitguld och vit guilloche hade varit snyggare och billigare och bättre värde än andra alternativ - enligt mig då så klart.Skulle precis säga samma. Vet att det är trögt med dressare från Rolex men tyckte nästan detta var deras bästa släpp. Platina, isblå, fin guilloche, en boett lite i gränslandet mellan oyster och ren dressare, tycker det är en långt mer kommersiell klocka än något Cellini någonsin var (bortsett Midas kanske, för det var väl en Cellini ?) .
Skulle kunna tänka mig en Hublotvariant.Ruskigt fult med jeansband oavsett klocka![]()
Nja tror inte. Får hålla utkik under dagen.
Den där var ju riktigt cool, bara 420 000 euro..PIAGET ALTIPLANO ULTIMATE CONCEPT TOURBILLON
![]()
Perfekt lösning när man har för mycket pengar på 0-ränte kontot!Den där var ju riktigt cool, bara 420 000 euro..
Tilltalar mig, pris på en sådan? 3,000 EUR och tillgängligt för alla?Möte med Jaeger. Otrolig turbo…
![]()
400k euro ishTilltalar mig, pris på en sådan? 3,000 EUR och tillgängligt för alla?
… en kan ju få drömma iallafall![]()
Har möte med dem lite senare kan fotaHar någon sett bild av profilen på bb58 gmt? Nyfiken på om den fått samma behandling som nya BB och bb54 eller om det är den gamla bredare kanten
Det vore väldigt uppskattatHar möte med dem lite senare kan fota
Trevligt!Har möte med dem lite senare kan fota
Är det knappen som tar dig tillbaka till startskärmen?Finner inte ord för hur ful och felplacerad den här texten är
![]()
Boom...
Undra om Ralf som sköter digital signage på Rolex jobbar kvar imorgon?
Någon favorit hitintills?IWC eternal perp som inte behöver ställas om förrän år 4000
![]()
Samma här! Denna var featured på någon sida från mässan jag läste på lunchen idag och jag hajade till på ett positivt sätt.Nya Carrera ”Glass box” med länk ger mest köpsug av vad sett hittills, oavsett prisnivå. Passar min stil bra ser jag
![]()
![]()
Skärmdumpar från: