• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watches and Wonders 2024 the tråd >>>>>

Perfekt färg till platina ju.
Skulle precis säga samma. Vet att det är trögt med dressare från Rolex men tyckte nästan detta var deras bästa släpp. Platina, isblå, fin guilloche, en boett lite i gränslandet mellan oyster och ren dressare, tycker det är en långt mer kommersiell klocka än något Cellini någonsin var (bortsett Midas kanske, för det var väl en Cellini ?) .

Gäsp
1712654767523.gif

Skulle precis säga samma. Vet att det är trögt med dressare från Rolex men tyckte nästan detta var deras bästa släpp. Platina, isblå, fin guilloche, en boett lite i gränslandet mellan oyster och ren dressare, tycker det är en långt mer kommersiell klocka än något Cellini någonsin var (bortsett Midas kanske, för det var väl en Cellini ?) .
Det gör klockan bara ännu dyrare vilket gör att den ligger högre än jämförbara klockor inom PP/VC/JLC osv och då tycker jag den tappar i värde jämfört med dessa. Gul/ Vitguld och vit guilloche hade varit snyggare och billigare och bättre värde än andra alternativ - enligt mig då så klart.

Senast ändrad:
Nja tror inte. Får hålla utkik under dagen.

Ser ut att bara vara guld. Tycker typ den tavlan passar fint på stål. Den blå i guld är oslagbar tycker jag. Måste in och klämma på den blå i verkligheten för har aldrig riktigt sett den men den ser helt sinnesjuk ut på bilderna. Kan tänka mig att de gör den gröna riktigt bra också.

Har någon sett bild av profilen på bb58 gmt? Nyfiken på om den fått samma behandling som nya BB och bb54 eller om det är den gamla bredare kanten

Tillbaka
Topp