Tror ännu färre sörjer YM II.
Nja, vet nog en del ICA-handlare och andra frifräsare som kommer att sörja YMII. Tur att de fått en Deepsea i ädelmetall så de iaf har ngt att köpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror ännu färre sörjer YM II.
Känner två med ym2 i guld. En Maxi handlare och en entreprenad entreprenör. Rätt mitt i prickNja, vet nog en del ICA-handlare och andra frifräsare som kommer att sörja YMII. Tur att de fått en Deepsea i ädelmetall så de iaf har ngt att köpa.
Håller helt med!Rolex verkar ha tappat det fullständigt. Vad pågår?
Ojdå.
Sälja sommarstugan eller prostituera sig, det är ju frågan.
Nu ryker ica-kortet!Känner två med ym2 i guld. En Maxi handlare och en entreprenad entreprenör. Rätt mitt i prick![]()
Och Le Mans vitguld verkar borta. För den tror jag iaf fanns på hemsidan förut. Jäkligt kort run isfLe Mans i gulguld, finns inte på hemsidan.
![]()
Ser inte farbror skillnad på mellangrå och svart har vi nog fler problem.Är jag dum i huvudet men vad är det nya med den nya GMTn, visst dom säger att den är svart och grå, men det där är ju hur en vanlig svart ser ut i lite olika ljus, hela poängen med en färgad GMT ring är ju att man ska se skillnad på färgerna? Eller?
![]()
WG ska vara discontinued. Det stämmer att den fanns på hemsidan.Och Le Mans vitguld verkar borta. För den tror jag iaf fanns på hemsidan förut. Jäkligt kort run isf
Läsbarhet får dock gärna överdrivas. Å andra sidan gör inte Rolex tool-klockor längre.Ser inte farbror skillnad på mellangrå och svart har vi nog fler problem.
Pil, siffror och färg. Inte mycket att klaga på där inte. Folk gillar ju rolex för att de är tråkiga och tidlösa så ser inte riktigt problemet. Klart bättre än grönt och svart/blått.Läsbarhet får dock gärna överdrivas. Å andra sidan gör inte Rolex tool-klockor längre.
Vad hände med denna? Fejk-läcka?
Oj, oj - det er derfor de som kjøper denne elsker cyclops...Är jag dum i huvudet men vad är det nya med den nya GMTn, visst dom säger att den är svart och grå, men det där är ju hur en vanlig svart ser ut i lite olika ljus, hela poängen med en färgad GMT ring är ju att man ska se skillnad på färgerna? Eller?
![]()
Rolex utgir i alle fall ikke en mengde fashionklokker / quartzklokker som Cartier gjør.Läsbarhet får dock gärna överdrivas. Å andra sidan gör inte Rolex tool-klockor längre.
Vad är nytt där? Cartier gör och har alltid fokuserat på design, i allmänhet.Rolex utgir i alle fall ikke en mengde fashionklokker / quartzklokker som Cartier gjør.
j/k.
Går nog med lätthet att hävda att Cartier både var och är pionjärer när det handlar om formspråk.Rolex utgir i alle fall ikke en mengde fashionklokker / quartzklokker som Cartier gjør.
j/k.
100% riktig. Så glad du ikke gikk i fella.Vad är nytt där? Cartier gör och har alltid fokuserat på design, i allmänhet.
Helt enig. Min post var tongue in cheek.Går nog med lätthet att hävda att Cartier både var och är pionjärer när det handlar om formspråk.
Missförstod. Jag skyller på att du är norrman.Helt enig. Min post var tongue in cheek.
Skjønner. Medelsvensson tolker ting slikt.Missförstod. Jag skyller på att du är norrman.
Ojdå.
Sälja sommarstugan eller prostituera sig, det är ju frågan.
Är jag dum i huvudet men vad är det nya med den nya GMTn, visst dom säger att den är svart och grå, men det där är ju hur en vanlig svart ser ut i lite olika ljus, hela poängen med en färgad GMT ring är ju att man ska se skillnad på färgerna? Eller?
![]()
Verkar tyvärr så.Vad hände med denna? Fejk-läcka?
Det ser ut som något saknas på denna klockan?Tudors släpp var ju riktigt nice! 58 GMT lockar och svart BB41 utan gilt är det närmsta en ny Tudor Submariner man kommer
![]()