Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som den yngre generationen hade sagt: w&w24 känns lite mid hittills (förutom några svindyra limiterade pjäser)
Så är det väl. Men en pojke kan ju få drömma!Vi får väl precis det som är rimligt i en tid av nedåtgående konjunktur. Ingen idé att kasta ut sig saker i stål som vanliga människor ändå inte kommer att köpa . Går ju utmärkt att lansera och vässa sortiment av produkter i ädelmetall och komplicerade bitar istället då den kundgruppen växer.
Helt korrekt. Det är tydligt vilken målgrupp som är extra mycket i spel i år…Vi får väl precis det som är rimligt i en tid av nedåtgående konjunktur. Ingen idé att kasta ut sig saker i stål som vanliga människor ändå inte kommer att köpa . Går ju utmärkt att lansera och vässa sortiment av produkter i ädelmetall och komplicerade bitar istället då den kundgruppen växer.
Den är ju iallafall full retard. Pinsamt utspel av patek dock.Skulle kunna tänka mig en Hublotvariant.
Men nu vet vi till slut var den är för fakemönster de kört på tavlan, jeanstygDen är ju iallafall full retard. Pinsamt utspel av patek dock.
Ja, det är poängen. Att vända sig till den försvagade köpskaran i rådande ekonomi är antagligen en sämre chansning än att producera svindyra och svåra grejer till de som är mer köpkraftiga. Känns genomgående genom många märkens släpp idag,Grand Seikon var schysst. Rolex gjorde bling som ingen kan få tag på, om de ens vill. Gillar att det kom en Black Bay utan vintagelooken. Skulle jag ha en så blir det den utan tvekan.
Känns som det mesta varit överdrivet dyra grejer som den breda massan ändå inte kan köpa. Kanske det som är poängen?
Nej men fluted och hashplanta dials till datejust verkar ej finnas på hemsidan iaf.Har någon en sammanställning på allt som är discountinuat* av Rolex?
Le Mans i gulguld, finns inte på hemsidan.Btw, ingen som fått nys på rolex spezialare än? Brukar ju dyka upp ett tag efter.
Brukar finnas ett gäng till dock… Sånadär härliga som ingen får se irl typ ever.Le Mans i gulguld, finns inte på hemsidan.
Det ska du ej förvänta dig. Sunray finishering är dock trevlig.Kan vi förvänta oss fler tavlor till DJ 36 eller är det kört nu? Det är ju bara en massa sunburst-skit kvar.
Är ändå inte en relevant fråga för mig längre, vill bara ha den här:Det ska du ej förvänta dig. Sunray finishering är dock trevlig.
Trevlig pjäs det också!Är ändå inte en relevant fråga för mig längre, vill bara ha den här:
Nej men fluted och hashplanta dials till datejust verkar ej finnas på hemsidan iaf.
Jaeger Duometre var alfaNågon favorit hitintills?
Tror väldigt få sörjer fluted dials till DJ.Oinspirerade releaser från Rolex tycker jag - samtidigt tycker jag det är bra med ett par mellanår så de kl
YM II finns inte heller kvar på hemsidan
Ojdå.