Haha. Nej, jag är väluppfostrad och det känns som god ton att ha på sig ett märke som de säljer![]()
Du kör 15202 och jag lånar din ALS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Nej, jag är väluppfostrad och det känns som god ton att ha på sig ett märke som de säljer![]()
Käften, apan!Kan man vinna klockor? Annars är det inte eventernas event! Det var Hublot på Bergmans!
Mingel bland övriga besökare och representanter för klockmärkena, en djäkla massa klockor att titta och klämma på. Ofta med specialare som man inte ser annars.Vad är det för event för mig som inte har koll? Alltså det på kvällen?![]()
PERSONLIGA PÅHOPP! KRÄNKT!!Käften, apan!
Och därför gillar du inlägget......du tål nog mer än så......PERSONLIGA PÅHOPP! KRÄNKT!!
Och därför gillar du inlägget......du tål nog mer än så......
SÄRBEHANDLING! RASISM! EMPATILÖSA MODS! RING ROMSÅS OMEDELBART!Säg till om du tycker att vi ska banna @Apansson , det är inte okej att den där spolingen ger sig på åldermän som dig på det här sättet.![]()
"till" @Denke "till"SÄRBEHANDLING! RASISM! EMPATILÖSA MODS! RING ROMSÅS OMEDELBART!
Ontopic så blir jag fan grinig om jag inte har en inbjudan i brevlådan imorgon när jag kommer hem, har ändå köpt en klocka av nymans-koncernen!"till" @Denke "till"
+1Ontopic så blir jag fan grinig om jag inte har en inbjudan i brevlådan imorgon när jag kommer hem, har ändå köpt en klocka av nymans-koncernen!
Tänk på att bara "bra" kunder får inbjudan, man måste tydligen ha köpt minst två mediokra klockor för att räknas dit...Ontopic så blir jag fan grinig om jag inte har en inbjudan i brevlådan imorgon när jag kommer hem, har ändå köpt en klocka av nymans-koncernen!
Apan brukar ge sig på mig också!! Jävla sätt att behandla seniora medborgare/forumdeltagare så respektlöst!Säg till om du tycker att vi ska banna @Apansson , det är inte okej att den där spolingen ger sig på åldermän som dig på det här sättet.![]()
Då gills det inte!! Du måste handla nytt!!+1
Köpte ju en Panerai, lämnade dock aldrig min adress
Plus att jag har flyttat, nooo
Den var ju ny... när jag köpte denDå gills det inte!! Du måste handla nytt!!
Fan, skulle panikköpt en till omega då. Röven.Tänk på att bara "bra" kunder får inbjudan, man måste tydligen ha köpt minst två mediokra klockor för att räknas dit...
Jag förstod att det jag skrev kunde missförstås men jag orkade inte ändra.Den var ju ny... när jag köpte den![]()
dohJag förstod att det jag skrev kunde missförstås men jag orkade inte ändra.
Jag menade att du missade ju att lämna namn å adress då så du måste köpa nytt igen..!![]()
Hittils har de kört vart annat år. Tror detta är fjärde gången.Fick ingen inbjudan förra året(var det något då) trots att jag handlade en förra året. I år har jag bara funderat på nytt...
Men det ser väl ut som jag tar med en polare och drar.
![]()
Nä men nu jävlar...lite ordning får vi för fan ha på direktörn!Apan brukar ge sig på mig också!! Jävla sätt att behandla seniora medborgare/forumdeltagare så respektlöst!
Jag dricker faktiskt kaffe ute NÄR FAAN JAG VILL!!!
Kolla @Denke !! Nu gör han det IGEN!!:-oNä men nu jävlar...lite ordning får vi för fan ha på direktörn!
Allt jag efterfrågar är lite STRUKTUR...Kolla @Denke !! Nu gör han det IGEN!!:-o
Min unge vän.. Det FINNS struktur. Det krävs dock oerhörd livserfarenhet för att skönja den.Allt jag efterfrågar är lite STRUKTUR...
Hmmm...Min unge vän.. Det FINNS struktur. Det krävs dock oerhörd livserfarenhet för att skönja den.
Korta drag. Förmiddag=Kaffe inne! Eftermiddag=Kaffe ute!.. Tjäna
![]()
Du oxå, jag känner mig mobbad!Min unge vän.. Det FINNS struktur. Det krävs dock oerhörd livserfarenhet för att skönja den.
Korta drag. Förmiddag=Kaffe inne! Eftermiddag=Kaffe ute!.. Tjäna
![]()
Lägger till denna så ingen klagar på OT...
![]()
Mm, visst. Har du tagit ledigt från flickvännen nu? Så lät det inte senast på GTGn. Det kanske var sällskapet som felade...Den som behöver en vän är jag en perfekt vän! Kan dra lite roliga vitsar och bjuda på någon bira!