Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kontakta dem och fråga om den kommit bort i posten, för posten går ju inte att lita påVet ni om dom skickat ut inbjudningarna från Krons? Jag köpte mina klockor där och blev lovad en invite men inte fått den ännu på posten.
Och medans du håller på och frågar så kan du ju fortsätta med att efterlysa min inbjudan också! Den är visst på drift den med....Vet ni om dom skickat ut inbjudningarna från Krons? Jag köpte mina klockor där och blev lovad en invite men inte fått den ännu på posten.
Och medans du håller på och frågar så kan du ju fortsätta med att efterlysa min inbjudan också! Den är visst på drift den med....[/QUOTE
Jag har mailat min kontaktperson så det borde nog lösa sig hoppas jag, man vill ju så fort som möjligt kunna registrera sig så att man inte går miste om klockfesten. Har du också köpt på Krons?
Nope.. Inget planerat. Skulle haft frugan med mig så ngt GTGande innan har liksom inte varit på tapeten. Men om någon annan har ngt på gång så hojta gärna till!Jag har ingen inbjudan, men om några kommer GTG'a lite innan imorgon så joinar jag gärna för en öl i alla fall. @RicVin är det något planerat?
Ska se vad vi kan styra upp. Folk som ser detta och är sysslolösa imorgon får gärna skicka meddelande till migNope.. Inget planerat. Skulle haft frugan med mig så ngt GTGande innan har liksom inte varit på tapeten. Men om någon annan har ngt på gång så hojta gärna till!
Tar du också en kaktus i kavajslaget så vi känner igen varandra?..Kommer att vara där Onsdag.
Ska se vad jag hittar på fönsterbrädanTar du också en kaktus i kavajslaget så vi känner igen varandra?..![]()
goneAlright cool, lyckades fiffla till mig en inbjudan till imorgon torsdag..
???? Förla du den???
Nejnej men +1 blev tagen av en irlmate. Jag kommer om inget oanat händer.???? Förla du den???
Jag ska med största sannolikhet dit, kan kanske möta upp innan. Bjud in om du har en PM-konvers igång!Någon mera som ska dit på torsdag och vill ta några öl innan? Skicka ett PM så kan vi styra upp något.