• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout2015

SIRdavid

Panerai
Vet ni om dom skickat ut inbjudningarna från Krons? Jag köpte mina klockor där och blev lovad en invite men inte fått den ännu på posten.
 

SIRdavid

Panerai
Och medans du håller på och frågar så kan du ju fortsätta med att efterlysa min inbjudan också! Den är visst på drift den med....:cool:[/QUOTE
Jag har mailat min kontaktperson så det borde nog lösa sig hoppas jag, man vill ju så fort som möjligt kunna registrera sig så att man inte går miste om klockfesten. Har du också köpt på Krons?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Köpa???? Måste man göra det också??? Trodde det räckte med att man var allmänt trevlig! (skämt alt ironi!) o_O
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ingen inbjudan, men om några kommer GTG'a lite innan imorgon så joinar jag gärna för en öl i alla fall. @RicVin är det något planerat?
Nope.. Inget planerat. Skulle haft frugan med mig så ngt GTGande innan har liksom inte varit på tapeten. Men om någon annan har ngt på gång så hojta gärna till!
 

Weberg

Audemars
Yes! Så nu får man se till att stryka skinnslipsen och putsa cowboybootsen ... med Cape Cod, förstås!

skoputsaren_480.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Ändrade planer, en miss av mig, byte av dag, lång historia kort osv...

Till saken.

Jag fick en till biljett. Har således mig +2 imorgon (onsdag) och har en plats över ifall någon vill gå ensam. Jag kommer att vara där med min flickvän. Ett bidrag till BCF är inte förbjudet, eller ett grönt 20mm perlon...

Tid: 19:10 utanför Grand.

Skicka PM.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Orkar inte läsa tråden... Sitter i en taxi på väg till stan just nu. Ska ni träffas någonstans före en stund?

Jag är inte bjuden till eventet...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag ska på eventet imorgon men kommer att vara i stan för några ärenden den närmaste timmen. Så om ni ska träffas innan så får någon gärna skicka ett PM så kommer jag förbi för en snabb öl.
 
Topp