Tänkte mer på den tunna delen ”pinne” till borrrade lughål eller microjustering.
Tack ändå.
Det är samma dimension på själva "pinnarna". De har bara lite annan utformning.
Standard överst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte mer på den tunna delen ”pinne” till borrrade lughål eller microjustering.
Tack ändå.
Jag är med intresserad utav 20mm cammo som ovanstående skrev
Finns det med svart spänne med eller bara silver?
Gött! Tog en standard denna gång. Får se om den håller bättreDet är samma dimension på själva "pinnarna". De har bara lite annan utformning.
Standard överst.
Är man helt körd om man vill ha ett sånt där mörkt cammo gummi i 20mm? Det är ju fränt som fan men lide för brett för min Marathon.
Jag är med intresserad utav 20mm cammo som ovanstående skrev
Finns det med svart spänne med eller bara silver?
@Feskarn när får ni in denna i vit 20mm?
Gummi Curved - Vit - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Finns det några läder 22 lug 18 buckle? Allt verkar vara 22/20?
Hur ser det ut på 21mm-fronten? Hade gärna köpt en bunt natoband i 21, men hittar inte någonstans inom EU. Omöjlig storlek som inte går att få in?
+1 Gärna i lite grövre, mjukare kvalité än tunna styva Natoband.Watchwear är en sida jag i princip 90% av vänder mig till vid köp av band, bra på alla sätt både i produkter/frakt som kvalité för priset. Det enda jag saknar i sortimentet är zuluband, men kanske är jag en av få som faktiskt gillar dessa band såväl 3- som 5rings?
Watchwear är en sida jag i princip 90% av vänder mig till vid köp av band, bra på alla sätt både i produkter/frakt som kvalité för priset. Det enda jag saknar i sortimentet är zuluband, men kanske är jag en av få som faktiskt gillar dessa band såväl 3- som 5rings?
+1 Gärna i lite grövre, mjukare kvalité än tunna styva Natoband.
Passar på att lägga till ett band i önskelistan. Finns i flera roliga färger och är extremt bekväma
Och smart med hålet som håller den grövre keepern på plats.
Kanske kunde vara något du kan ta hem @Feskarn?
Gummi 1000, gummi 2000, gummi 3000Zulu kan jag absolut ta och titta på. Har även funderat på denna grövre variant av nato. Kanske även nato i gummi och läder.
Ja den modellen har jag faktiskt funderat på. De finns som du säger i rätt många olika färger.
Har varit lite dålig med att uppdatera med nyheter här sista tiden men senaste modellen av gummi som trillat in är denna:
"Problemet" är till slut att komma på namn på alla olika modeller av gummi.
Natona såg riktigt bra utZulu kan jag absolut ta och titta på. Har även funderat på denna grövre variant av nato. Kanske även nato i gummi och läder.
Ja den modellen har jag faktiskt funderat på. De finns som du säger i rätt många olika färger.
Har varit lite dålig med att uppdatera med nyheter här sista tiden men senaste modellen av gummi som trillat in är denna:
"Problemet" är till slut att komma på namn på alla olika modeller av gummi.