Blev en beställning på det svarta. Tänker att det är enklast att bära till "allt". Tack för hjälpen och inspon!Testade med 3 olika färger här.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en beställning på det svarta. Tänker att det är enklast att bära till "allt". Tack för hjälpen och inspon!Testade med 3 olika färger här.
![]()
Nu kommer jag gå lite off topic och lite politisk kanske med en fråga.
Jag lyssnade nyss lite på senaste About effinh time podden där Adrian bland annat berättar lite om sina patentproblem. Han har ju så behövt ta bort allt som har med ”Nato” att göra ifrån sin hemsida.
En annan stor hemsida, Chespestnatostraps blev också tvungna att göra samma sak förra året. Även då byta namn pga ”Nato”.
Är detta något du bör kika på också?
Att diskutera detta här på forumet kanske är sjukt fel här och isf skit bara i frågan
För övrig vill jag avsluta med att jag verkligen uppskattar din hemsida, du har ett sjukt bra urval av band!
Poängen är väl att du inte ska veta utan in och kolla varje dag@Feskarn kommer det slätt CTS gummi på kalendern?![]()
In var dag måste jag ju ändå, för jag vet ju inte vilken dag isf.Poängen är väl att du inte ska veta utan in och kolla varje dag![]()
@Feskarn kommer det slätt CTS gummi på kalendern?![]()
Vet någon om curved gummi passar en klassisk 90-tals Bond seamaster i 41mm?
Jag har använt Curved gummit på de äldre varianterna av seamaster modellen. Kan vara trixigt att få på, men funkar med böjda bandstiftJa det hade jag nog tänkt. Blir lite spontant vilka modeller det är varje dag.
Bra fråga. Får se om någon svarar. Har för mig att jag tidigare hört att det inte passar men så är jag ändå rätt säker på att jag sett någon som lyckats få dit gummit.
Tack!Jag har använt Curved gummit på de äldre varianterna av seamaster modellen. Kan vara trixigt att få på, men funkar med böjda bandstift
Även jag har gjort det och delar den bilden. Det är möjligt med raka bandstift, men kräver en del pill. Böjda fungerar utan problem!Jag har använt Curved gummit på de äldre varianterna av seamaster modellen. Kan vara trixigt att få på, men funkar med böjda bandstift
Hur långt är detta i 20mm?
![]()
Läder - Ljusbrun - Watchwear.se
Klockband i kalvläder. Mjuka och följsamma. Matt i färgen. Bredd: 18mm / 19mm / 20mm / 21mm / 22mm Längd: 75mm + 115mm / 75mm + 125mm / 80mm + 125mm Bredd vid spännet: 16mm / 18mm / 20mmwatchwear.se