Yes, justerade dock länken ganska omgående efter vår affär! Är ”Barsis-approved” och tajtare passform nuGrym!! Lite tightare än länken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, justerade dock länken ganska omgående efter vår affär! Är ”Barsis-approved” och tajtare passform nuGrym!! Lite tightare än länken?
Yes, justerade dock länken ganska omgående efter vår affär! Är ”Barsis-approved” och tajtare passform nu
Jag är helnöjd ️Riktigt jäkla najs!!
Men skönt då för fan att jag la en beställning typ 23:00 igår kväll
Idag när det är Halloween passar vi på att köra 25 % rabatt med rabattkoden Halloween2024. OBS! Rabattkoden gäller endast idag 31 oktober.
Men skönt
Men skönt då för fan att jag la en beställning typ 23:00 igår kväll
Man vill ju inte verka snål eller småsint. Bara konstaterade att det är min vanliga turSkicka pm med ordernummer så löser vi det.
Det är mycket gummi i den här tråden.
Det är ingen som vill visa upp sina Watchwear-läder på sina klockor?
I synnerhet premiumlädren?
Vidare undrar jag, @Feskarn , om det finns några planer på att ta in premiumläder med quickrelease?
De band i ditt sortiment med quickrelease känns lite för rustika för mitt ändamål just nu.
Eftersom jag gillar trådar med bilder så kommer en bild med två Watchwear-läder här.
Vänster är premiumlädret och det högra är vintage Certina.
Överlag så känns det som att de flesta föredrar utan quickrelease så det har fått bli så.
Var likadant med mockabandet. Det var först utan quickrelese, sen en period med och slutade med att vi körde utan quickrelease för de flesta föredrog det.
En eventuell lösning skulle kunna vara att jag köper ett verktyg för att kunna fixa uttag för QR-stift vid önskemål.
Min invändning mot quickrelease är att jag inte kan välja ett bandstift som är optimalt för klockan, men det kan nog vara så att jag är petig i överkant på den punktenTack för svar!
Intressant att utan quickrelease är mer populärt. Men jag kan känna igen mig i det också.
Utveckla! Vad menar du med för optimalt bandstift?Min invändning mot quickrelease är att jag inte kan välja ett bandstift som är optimalt för klockan, men det kan nog vara så att jag är petig i överkant på den punkten
Vissa klockor kräver grövre och/eller längre alternativt smalare och/eller kortare bandstift för att bandet ska sitta rätt.Utveckla! Vad menar du med för optimalt bandstift?
Det finns ju stift i lite olika utföranden, olika tjocklek på spetsen för att nämna ett exempel. Quickrelease funkar nog bra i många fall, men "rätt" stift till klockan ger mig bäst magkänsla.Utveckla! Vad menar du med för optimalt bandstift?
Vissa klockor kräver grövre och/eller längre alternativt smalare och/eller kortare bandstift för att bandet ska sitta rätt.
Det finns ju stift i lite olika utföranden, olika tjocklek på spetsen för att nämna ett exempel. Quickrelease funkar nog bra i många fall, men "rätt" stift till klockan ger mig bäst magkänsla.