Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm min gamla, den är trevlig
Du har väl även repmani?Fläckmani.. Jag står verkligen inte ut med det på mina klockor...
Jo, fast det har väl iof lagt sig lite nu när man konverterat allt mera till vintage...Du har väl även repmani?![]()
För smala band, dvs glipa mellan band och bandhorn ger mig ångest.
Haha...medans jag kan tycka att det har lite charm med det. Kolla in my homie bara!!!
![]()
Är det bara jag som tycker att Bonds SUB ser vintage ut? Borde den inte vara ny när filmen gjordes?![]()
Haha...medans jag kan tycka att det har lite charm med det. Kolla in my homie bara!!!
![]()
Tack för besked. När tar du emot?Ni är inte friska och behöver uppsöka vård omgående.
Denna tråden är ju perfekt om man ska köpa klocka av någon. Man vet ju exempelvis att Zed sköter sig exemplariskt.![]()
Denna tråden är ju perfekt om man ska köpa klocka av någon. Man vet ju exempelvis att Zed sköter sig exemplariskt.![]()
Men det kan väl ändå inte vara på riktigt. Finns sådana som Zed ? Själv skrapade jag ryggstödet på en av våra windsor-stolar med min Defy i dag och frugan bliv sur över skrapmärket på stolen. "Men klockan då?" sa jag lätt förtvivlad, och började borsta bort färgskrapet från kronan.....![]()
Men det kan väl ändå inte vara på riktigt. Finns sådana som Zed ? Själv skrapade jag ryggstödet på en av våra windsor-stolar med min Defy i dag och frugan bliv sur över skrapmärket på stolen. "Men klockan då?" sa jag lätt förtvivlad, och började borsta bort färgskrapet från kronan.....![]()