@demondave här.
Jobbar på gruppköp på dessa två.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@demondave här.
Applåd!
Snyggaste turtlen ever, sign me up!
Turtlen är en självklarhet!
kamma hem den blåa nu förfan Yonssoooooon!!
Det är det jag måste kolla upp. Alltså exakta priser. Sedan kör vi gruppköp. Lägger up infon ikväll eller imorgon bitti.Vad blev priset på Arnie?
Väldigt intressant, turtlen ser ut att ha en sjukt vacker tavla.
Ytterst intressant vridringsinlägg på turtlen ser ut att vara mönster. Är det av annat material än alu? Edit frästa siffor med!?
Epic alignment.
Klart trevlig sköldpadda! Trist att man (av bilden att döma) fortfarande inte lyckats fixa problemen med alignment på turtle modellerna
Bombar på med SEIKO-foton. Idag hade vi ett intervjumöte så tanken var inte att fotografera men jah kunde inte låta bli.
Epic alignment.
Standard. Sorgligt.Epic alignment.
Monterad på bussen från flygplatsen till mässan.Epic alignment.
Jag är så på ett gruppköp utav ArnieGruppköp på Arnie! Sign me up!
Det är ju kvarts din tok.
Är väl inge fel på solpaneler? Den senaste jag såg irl var den gröna som @Molle köpte medan vi andra köpte gmt kvartsarna. Du kunde inte ens se några "paneler" med blotta ögatHaha ja du har ju rätt där ( ) men menar jag hade föredragit utan solpanel/solceller och bara ”vanlig” Quartz men oavsett väldigt lyckad
Er det 45 mm på både Turtle og Arnie? Interessert i gruppköp
Denna tråd.@yonsson styr du eventuellt gruppköp från denna tråd eller behöver man följa nån kobra Kai tråd?