• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Yonsson i Baselworld 2019

Är väl inge fel på solpaneler? Den senaste jag såg irl var den gröna som @Molle köpte medan vi andra köpte gmt kvartsarna. Du kunde inte ens se några "paneler" med blotta ögat

Tycker det är olika, vissa får en lila effekt av panelerna andra inte. Inget jättefan av just det, iof beroende på klockan i övrigt. Annars så har jag inget emot solar, tvärtemot :)

Tycker det är olika, vissa får en lila effekt av panelerna andra inte. Inget jättefan av just det, iof beroende på klockan i övrigt. Annars så har jag inget emot solar, tvärtemot :)
Stal denna från webben.
Sponsored-Seiko-Staff-Picks-gear-patrol-lead-full.jpg

Som sagt, inte en tillstymmelse till paneler. Jag tyckte den var asfräck så bli inte avskräckt av solar numera :)

@yonsson , Tack och bock för den trevligaste och mest relevanta Baselrapporteringen :)

Vet inte hur intressant Oris är för dig, men råkar du springa på den här hade ett höftskott med kameran uppskattats!
Screenshot_20190321-223755__01.jpg

Tillbaka
Topp