Google är din kompis, eller @MolleEr det 45 mm på både Turtle og Arnie? Interessert i gruppköp
Arnie är 47.8mm.
(Svensk adress krävs).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Google är din kompis, eller @MolleEr det 45 mm på både Turtle og Arnie? Interessert i gruppköp
Är väl inge fel på solpaneler? Den senaste jag såg irl var den gröna som @Molle köpte medan vi andra köpte gmt kvartsarna. Du kunde inte ens se några "paneler" med blotta ögat
Stal denna från webben.Tycker det är olika, vissa får en lila effekt av panelerna andra inte. Inget jättefan av just det, iof beroende på klockan i övrigt. Annars så har jag inget emot solar, tvärtemot
Bor i Stockholm så det er lugnt
Antar att det bara ser ut så pg.a vinkeln fotots tog ifrån?Turtlen är inte sned på WUS rapportering
Jobbar på gruppköp på dessa två.
Rookiesyndrom.... de går överÄr det bara jag som inte bryr mig om en liten misalignment? Känns irrelevant på en klocka för några tusenlappar med den där tavlan.
Jag skiter helt i det. Fotona ovan är ju dessutom prototyper, går inte skruva på kronan eller nånting.Är det bara jag som inte bryr mig om en liten misalignment? Känns irrelevant på en klocka för några tusenlappar med den där tavlan.
Härligt, ni ser ut att ha skoj
Nu leker vi “last man standing”. Japanerna förlorade, en norsk och vi kvar.
Nu leker vi “last man standing”. Japanerna förlorade, en norsk och vi kvar.
Ska bara få Norsken att däcka, sedan styr vi upp.Sweet, är gärna med på sköldpaddan. Gruppköpsoskulden ryker i så fall!
Ska bara få Norsken att däcka, sedan styr vi upp.
Save the ocean såg ju riktigt fin ut! Och så släpper oris både en ny great barrier reef och en gmt aquis, mumma!
Det blir Oris imorgon.@yonsson , Tack och bock för den trevligaste och mest relevanta Baselrapporteringen
Vet inte hur intressant Oris är för dig, men råkar du springa på den här hade ett höftskott med kameran uppskattats!
Juni, gissningsvis slutet av juni.Fick du nån info om säljstart på willarden?
Bra klocksmak på Norsken.
Det är ingetFörresten, hur ser det ut med nyheter i det lägre prissegmentet @yonsson ? Är det typ bara nya Sumon?
Vi är ju BBFs.Ruggigt mäktigt.