Jag är för inter-racial relationships, men förvänta dig inte en kram av svärfar när ni berättar att ni ska gifta er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är för inter-racial relationships, men förvänta dig inte en kram av svärfar när ni berättar att ni ska gifta er
Har de dressare under 10mm tjocklek nu?Äntligen lite cleana casuals utan PR mätare synlig, bra tjocklek också
Seiko verkar ha steppat upp finish och prestanda en del med SD och välpolerade boetter (även priserna), kan det vara ett svar på att GS saknar Seiko på tavlorna? Gemene Japan kan nog tycka att det ska stå Seiko på tavlan samtidigt som man vill ha en premium klocka, GS blir ett exportmärke...
Nu blir det snart Breitling.Stabila bilder mannen, Dags för en ÖL för er eller 2
Lite nästa skjutning
//Simon
Lite väl dyr för gruppköp kanske?
Gruppköp på Arnie tänker jag.
Nu blir det snart Breitling.
Jag är på!På nya save the ocean!
På nya save the ocean!
Jag med, om så är.Jag är på!
På nya save the ocean!
Jag är på!
Ja man kan ju inte vara sämre, är väl också påJag med, om så är.
Möjligtvis en jävligt dum fråga, men vad är Bluetooth-funktionen till för? Är det en smartwatch?
Nya Edifice. Minns inte exakta mått, men bra mycket mindre och framförallt tunnare än tidigare.
Gamla VS nya boetten.
Nita Kern!Nu blir det snart Breitling.
Tror du kan sätta tiden samt alarm från en app samt hitta din mobil med ett tryck på klockan.Möjligtvis en jävligt dum fråga, men vad är Bluetooth-funktionen till för? Är det en smartwatch?
Inga dumma funktioner egentligen. Tyckte det var coolt med BT på en vanlig klocka.Tror du kan sätta tiden samt alarm från en app samt hitta din mobil med ett tryck på klockan.
Nog inget mer spännande än så tyvärr.
Ruggigt mäktigt.
Lite väl dyr för gruppköp kanske?
Gruppköp på Arnie tänker jag.
Hur menar du då? Ädelmetall och LE är väl allt en amerikan kan önska?Har GS släppt allt?? Var väldigt lite va?
Hur menar du då? Ädelmetall och LE är väl allt en amerikan kan önska?
Instämmer! Hade hoppats på mer!Har GS släppt allt?? Var väldigt lite va?
Instämmer! Hade hoppats på mer!
Väldigt lite.. Alltså . Haha sjukt bes iken om det är allt. 2 limiterade platinums och typ lika många till i ädelmetall och 3 damur. Bah what???
Haha!Nita Kern!
Ja och ja. Men det kommer komma fler releaser löpande under året.Har GS släppt allt?? Var väldigt lite va?
Det ser du på tiden som visas. Bara deiko som har mockups, resten har riktiga klockor.Är det bara mockups på plats? Ingen av klockorna går...