Har den gmt-skala på tavlan och vridringen?@yonsson om du skulle råka ramla på denna oris idag så skulle ett handledsskott sitta fint, får den inte ur huvudet. har blivit smått galen i den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har den gmt-skala på tavlan och vridringen?@yonsson om du skulle råka ramla på denna oris idag så skulle ett handledsskott sitta fint, får den inte ur huvudet. har blivit smått galen i den!
Jo, på det hela taget är de faktiskt rätt så fula.Neh, tycker inte flygtemat riktigt fungerar med boetten. Ingen ful klocka dock, kanske vänjer sig vid de lite udda kombinationerna.
Premium-medlemmar sover aldrig04:19? Hardcore!!
Nya Autavior med karbon-spiral. Kronografen (42mm) är flyback och kostar runt 60 vilket känns ”prisvärt”. Trehandarna (42mm) var riktigt bra! Schysst storlek och schysst struktur på tavlan. Notera lumeindex.
Första 3st som postar färskt wristshot på en TAG vinner en penna.
Tackar tackar för de mycket krispiga bilderna!
Barriär-revs ”LE”.
GMT
36mm.
Färgerna är helt magiska! Älskar kombinationen av den blåfärgen och det gula.Barriärrevet är ju så sjukt snygg. Jag hade tänkt köpa 45mm+ men får bli ett köp av denna istället. Kommer inte kunna hålla mig.
Har den gmt-skala på tavlan och vridringen?
Jag befinner mig ju bara i fel tidzon? Att sedan klockan är baserad på en gammal förlaga kan jag dock inte säga emotGammalt foto gills ej
Tack för det! Grymma bilder!
Barriär-revs ”LE”.
GMT
36mm.
Det gör en skillnad tycker jag och förklarar samtidigt varför dessa har TAG loggan och inte Heuer som är fallet med tidigare Autavias. Personligen tycker jag den skillnaden är bra och förhoppningsvis får det blodtrycket att sänkas hos vissa purister.Angående Autavia och den designmässiga förvirring som uppstått...
Kronografen fick mig att gå in på Tags webbplats, och kan då konstatera att man nu lanserat Autavia som en helt "ny" linje (därav alla släpp samtidigt). Så var ju inte fallet med Autaviorna som släpptes 2017 respektive 2018, de kategoriserades enbart in under "Heuer Heritage", precis som t.ex. Monza gör.
Det var nytt för mig i alla fall..
Det gör en skillnad tycker jag och förklarar samtidigt varför dessa har TAG loggan och inte Heuer som är fallet med tidigare Autavias. Personligen tycker jag den skillnaden är bra och förhoppningsvis får det blodtrycket att sänkas hos vissa purister.
Förra året visade de hemliga kommande modeller utan att upplysa oss. Vet inte om det är så med chronon men jag tror knte det.Vart fan kom kronografen ifrån? Den var ju riktigt fin!
Jaha ja, fel halvtimma där också?Jag befinner mig ju bara i fel tidzon? Att sedan klockan är baserad på en gammal förlaga kan jag dock inte säga emot
Förra året visade de hemliga kommande modeller utan att upplysa oss. Vet inte om det är så med chronon men jag tror knte det.
Jaha ja, fel halvtimma där också?
Jag är med på gruppköp av Ginen!
Nu kör vi!
Förra året visade de hemliga kommande modeller utan att upplysa oss. Vet inte om det är så med chronon men jag tror knte det.
Nomos är väl Swatch Group?Om ni bara i all hast råkar er på NOMOS så kan ni vi kolla den nya länken på sport "whatever"-modellen. Ser lite knasig ut men ändå lockande på ngt gubbigt vis
Barriär-revs ”LE”.
GMT
36mm.
Den var riktigt cool, håller med.En av Basels bästa släpp hittills. GMT'n alltså.