Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bytte gummit på min, från normallängd till XL. inga som helst konstigheter, vanliga bandstift för banden och sen skruv för att lossa viklåsetRoligt och läsa era inlägg samt se bilder ni bjuder på.
Jag har länge haft ögonen på en defy classic skeleton (95.9000.670/78.R782) Beställde hem en nyss. Köpte även 2 gummi armband till.
Någon som själva bytt armband på sin defy skeleton innan?
Tack för svar.bytte gummit på min, från normallängd till XL. inga som helst konstigheter, vanliga bandstift för banden och sen skruv för att lossa viklåset
har förstått att det bara är om man går från länk till gummi som det är besvärligt med endlink som man inte kan byta själv.
Har du priset på Nymans så slipper man maila?
Franks på Drottninggatan! Supertrevlig liten butik!Finns det ngn mer AD för Zenith i sthlmstrakten än Nymans? De hade nästan inget inne och säljaren antydde att de skulle sluta sälja Zenith. Är sugen på att testa en Elite Moonphase.
Härlig! Vad är det för ref?Lyckades skaka fram denna i förra veckan. Perfekt storlek och grym tavla. Vilken pjäs!
![]()
Tack! 03.2150.400/53.M2150 för att vara exaktHärlig! Vad är det för ref?
Kommer här från Chrono24.Någon som köpt nya chronomaster original och kan bjuda på en handledsbild? Helst med inverted panda tavla
Tack men tänkte på original inte sport.Kommer här från Chrono24.
Ok men jag e ju född 57Vi kan ju inte ha den här tråden på sidan fyra! Bumpar med fika i solen med min 135:a från ca 1955.![]()
Riktigt frän! Men antar att den inte är gratis direktLite Ha-begär![]()
Ja man byter ju till blått gummi. Verkar finnas för 130+ på c34 i Asien.Riktigt frän! Men antar att den inte är gratis direktDe hade dock kunnat skippa de vita knaterna på bandet tycker jag.
Ouff! Zenith gör det inte lätt att välja endast en av alla otroligt fina El Primero varianter.Jäkligt bra!![]()
Den är dock butik editionOuff! Zenith gör det inte lätt att välja endast en av alla otroligt fina El Primero varianter.
”Boutique and online boutique” står det på deras Instagram så den låter iaf inte omöjlig att få tag på om man så önskar.Den är dock butik edition
Grym!Ultimata dressklockan, så nöjd med denna!
![]()
![]()
Ja den lockar en del…Jäkligt bra!![]()
Oj, den där är ju helt otroligt bra. Har du hittat vad den listar någonstans?Jäkligt bra!![]()