Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt fina. Chrinonaster Original finns ju också som reversed panda.En tråd på annat klockforum tog upp de limited editions som släppts. Jag är ju en stor fan av Panda och reverse panda Chronos. Vore ju trevligt om de släppte något liknande i sina vanliga serier!
![]()
Denna är ju löjligt snygg
![]()
Drygt 2 månader senare och den beställdes nu idag. Kunde inte låta bliVad säger tråden om den här Zenith Epervier? Rätt sugen på den faktiskt. NOS, Quartz, 37mm exkl krona, guldpläterad och tunn boett. Hiss eller diss?
![]()
19h efter att den hämtats hos handlaren i Italien så är den hemma hos mig! Otroligt att det kan gå så snabbt!Drygt 2 månader senare och den beställdes nu idag. Kunde inte låta bliUppdaterar med lite bilder på den så fort den kommit hem!
19h efter att den hämtats hos handlaren i Italien så är den hemma hos mig! Otroligt att det kan gå så snabbt!
Och klockan då, ja den var riktigt trevlig! NOS med delar av klistermärken kvar på boett och baksida.
Ska ta lite bättre bilder senare, tills dess får ni nöja er med dessa
![]()
![]()
Stort tackGrattis! Väldigt snygg. Coolt med datumvisningen på det sättet! Det kan inte vara så vanligt?
Riktigt snabba ryck!19h efter att den hämtats hos handlaren i Italien så är den hemma hos mig! Otroligt att det kan gå så snabbt!
Och klockan då, ja den var riktigt trevlig! NOS med delar av klistermärken kvar på boett och baksida.
Ska ta lite bättre bilder senare, tills dess får ni nöja er med dessa
![]()
![]()
Anders Zander på Zanders ur i Sundsvall servade min Zenith Captain med bra resultat!Någon som servat Zenith nyligen och har tips på någon som gör det i Sverige? Sist låmnade jag till Nymans men de fick då skicka ner den till Schweiz och det blev milt uttryckt lite dyrt…
Jag har bara provat den på (vit) och den är trevlig. Modellen är rätt populär här på forumet.Vad säger tråden om defy med skeleton tavla och länk? Ngn som har erfarenheter från den? Sett att några haft vit och svart på gummi men inte sett ngn på länk i tråden. Tycker den verkar väldigt trevlig
Vad säger tråden om defy med skeleton tavla och länk? Ngn som har erfarenheter från den? Sett att några haft vit och svart på gummi men inte sett ngn på länk i tråden. Tycker den verkar väldigt trevlig
Defy är trevlig men såklart roligare med vintageLimiterad till 250 ex
Defy A3642 remake
nja, kanske
Lär väl komma minst en av varje vintage-färg. Inte släpper de denna med ej röd och blå tex?Är lite kool ändå… ska bli spännande att se om det kommer någon mer variant än den limiterade?
![]()
Limiterad till 250 ex
Defy A3642 remake
nja, kanske
Gaston UrNågon som servat Zenith nyligen och har tips på någon som gör det i Sverige? Sist låmnade jag till Nymans men de fick då skicka ner den till Schweiz och det blev milt uttryckt lite dyrt…
Såg detta osså. Ingen aning, förra släpper med den kantiga Defy än var ju ingen hit, så man kan ju hoppas på denna!Vad är det för spännande på g från Zenith??![]()