Jag gjorde det åt honomDu kan gå in på Hodinkee ’ s hemsida och kolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gjorde det åt honomDu kan gå in på Hodinkee ’ s hemsida och kolla
Såg det. Du var ruskigt snabbJag gjorde det åt honom
Thx!The Zenith Chronomaster Original Limited Edition For Hodinkee
The Zenith Chronomaster Original Limited Edition For Hodinkeelimited.hodinkee.com
Irriterande att det bara är Franks Ur som kommer att ha Zenith i Sverige…
Dom har slutat med ZenithInte nymans?
Dom har slutat med Zenith
42
38’an har datum vid 4,5 och 42’an vid 6
Tycker det där är den bästa El Primero-modellen. Här är min gamla, sedan länge såld.Rotade fram den här gamla godingen ur lådan! Underskattad.
Ja det är de väl, till rätt pris! Inte svårt att hitta nya hos ad, under list hos gråis och tappar väl rätt rejält beggade! Men fina klockor som tickar många boxar hos flertalet klocknördar. Men som sagt, då ska priset vara rätt. Har bumpats en vit chronomaster sport rätt länge här på KS. Men där begärs ungefär vad den listar ny hos ad så imho är det inte så märkligt att den inte sålts.
De gråhandlare på C24 som tex har chronomaster sport 18.3100.3600/69.C920 ligger över listpris. Desamma gäller för chronomaster original. Där av min funderingJa det är de väl, till rätt pris! Inte svårt att hitta nya hos ad, under list hos gråis och tappar väl rätt rejält beggade! Men fina klockor som tickar många boxar hos flertalet klocknördar. Men som sagt, då ska priset vara rätt. Har bumpats en vit chronomaster sport rätt länge här på KS. Men där begärs ungefär vad den listar ny hos ad så imho är det inte så märkligt att den inte sålts.
Jag skulle säga att de nya modellerna med 1/10-sek verket eller tom Defy med 1/100 ligger högre i pris både som nya och begagnade. Verkar som de även i andra hand ligger på listpris. Både Sporten här och en de har på Nymans ligger över 100k. Det är modellerna med vanliga 400-verket som sjunker rejält i andrahand.De gråhandlare på C24 som tex har chronomaster sport 18.3100.3600/69.C920 ligger över listpris. Desamma gäller för chronomaster original. Där av min fundering
Ok, har fått ett väldigt bra pris från en AD på dessa. Skickar ett pm till dig, har en liten funderingJag skulle säga att de nya modellerna med 1/10-sek verket eller tom Defy med 1/100 ligger högre i pris både som nya och begagnade. Verkar som de även i andra hand ligger på listpris. Både Sporten här och en de har på Nymans ligger över 100k. Det är modellerna med vanliga 400-verket som sjunker rejält i andrahand.
Du är välkommenOk, har fått ett väldigt bra pris från en AD på dessa. Skickar ett pm till dig, har en liten fundering
Den är så jäkla fin, den där! Någon borde knipa den på K&SRör sig trögt på k&s så denna fick följa med till jobbet idag.
Riktigt vacker pjäs, vad är det för ref?Chronomaster Moonphase -95
Ja, den är grym. Ref 01.0240.410Riktigt vacker pjäs, vad är det för ref?
Bra köp! Hade en Elite Ultra Thin fast med anna tavla tidigare, grym klocka för pengenFörsta Zenithen, sprillans Elite, mucho snygg