Ducati996
Basic
Din är ju nyare. Vad är det för ref på den ?Hittade ingen tråd för El Primero. Postar här istället
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din är ju nyare. Vad är det för ref på den ?Hittade ingen tråd för El Primero. Postar här istället
![]()
Du kommer att älska den. Perfekt passform och tavlan skiftar beroende på ljus. MagisktPå tisdag ska jag få min. Ska bli kul
Ref: 03.2150.400/53.M2150Din är ju nyare. Vad är det för ref på den ?
Min ingår i ett byte . Men har silvrig tavlaDu kommer att älska den. Perfekt passform och tavlan skiftar beroende på ljus. Magiskt
Posta bilder när du fått din![]()
Snygg!Min ingår i ett byte . Men har silvrig tavla
Fantastiskt fin! Jäkligt läckert med svart-vitt och sen den röda sekundvisaren.Hittade ingen tråd för El Primero. Postar här istället
![]()
42.Snygg!Ser ut som min med annan tavla och storlek. Hur stor är den?
Tavlan är faktiskt blå med grå/vit subdials. Skiftar som sagt beroende ljus vilket är magisktFantastiskt fin! Jäkligt läckert med svart-vitt och sen den röda sekundvisaren.
Riktigt snyggDå har jag fått hem den.
Dags att känna lite på den![]()
Color me surprised! Inget för stålrollare... skulle frågat förut, Hade du Paneraien på länk också?Kommer nog att lägga ut denna till försäljning. Verkligen superfin . Men jag gillar mer enklare klockor.
Panerai var på läder. Min big pilot på läder.Color me surprised! Inget för stålrollare... skulle frågat förut, Hade du Paneraien på länk också?
Bra färger!![]()
Man är lite småseg ibland, kopplade först nu att det är samarbetet med hodinkee. Tycker faktiskt den ser riktigt fin ut!Bra färger!![]()
Jag kanske borde ha skrivit ut det.Man är lite småseg ibland, kopplade först nu att det är samarbetet med hodinkee. Tycker faktiskt den ser riktigt fin ut!
Senaste generationen av A386-arvtagare är så sjukt bra. Och detta var en grym färgvariant.Bra färger!![]()
Och storlek. Blev riktigt sugen.Bra färger!![]()
Ja, winner winner chicken dinner!Och storlek. Blev riktigt sugen.
Jag förstår inte riktigt deras samarbete. De gör dem så limiterade att när de släpps så går de inte att få tag på. Varför överhuvudtaget säga att de säljs på Zeniths nätshopp?Jag kanske borde ha skrivit ut det.
Men ja, kan vara en av få kronografer som jag faktiskt skulle kunna tänka mig.
Ruskigt fin! Referensnr?Bra färger!![]()
Redan slutsåldaRuskigt fin! Referensnr?
Kan tänka mig det. Snuskigt vacker. Vad exakt heter den?Redan slutsålda![]()
Kan tänka mig det. Snuskigt vacker. Vad exakt heter den?
Du kan gå in på Hodinkee ’ s hemsida och kollaKan tänka mig det. Snuskigt vacker. Vad exakt heter den?