Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att man har sin speedy redanFöre- och efterpriser (fotade på Erikson urhandels site) innan- och efter midnatt inatt.
Otroligt vad priserna gått upp. Köpte min 005a 2020 och betalade då runt 50000:- Nu är det nästan dubblat, ockej ett nytt verk och länk men ändåFöre- och efterpriser (fotade på Erikson urhandels site) innan- och efter midnatt inatt.
Dock var väl det med typ 20-25% rabatt på listpriset?Betalade 52 2021. Höjning 100% på 2 år!
jag betalde 62’ juni förra året för en ny speedy med plexi. Dagens pris motsvarar en ~50% höjning.Betalade 52 2021. Höjning 100% på 2 år!
Blir alltid sugen på att köpa en Speedmaster igen efter att jag tittar in i denna tråden. Men det blir bara dyrare att göra så för varje gång jag tittar in Köpte min ny från ad 2019 för 46k (dock 005).Före- och efterpriser (fotade på Erikson urhandels site) innan- och efter midnatt inatt.
Bara slå tillMan blir ju lagom taggad på en Speedy… Har AT atm men inte mycket som slår den kronografen.
GrymSpeedy Tuesday