• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

En liten teaser inför Speedy Tuesday 🚀

PXL_20230911_163127036.PORTRAIT~2.jpg

Va, det har jag missat😱
På de bilder som finns att tillgå så ser jag ingen antydan till vitt. Det vita borde synas väldigt tydligt tycker jag. Känns inte heller troligt för svart Alligator-band med vit söm vet jag inte ens om Omega har gjort på den här sidan av 2000(ute på ganska djupt vatten här). Och att det inte skulle vara ett märkesband... tillåt mig tvivla.
Grått med vit söm finns men tycker allt pekar på att det är ett svart i filmen. #nörddiskusiondeluxe

Undrar vad han hade för band🤔

På de bilder som finns att tillgå så ser jag ingen antydan till vitt. Det vita borde synas väldigt tydligt tycker jag. Känns inte heller troligt för svart Alligator-band med vit söm vet jag inte ens om Omega har gjort på den här sidan av 2000(ute på ganska djupt vatten här). Och att det inte skulle vara ett märkesband... tillåt mig tvivla.
Grått med vit söm finns men tycker allt pekar på att det är ett svart i filmen. #nörddiskusiondeluxe
Alldeles korrekt, my bad, det är ett helsvart kroko 😖, tror jag förväxlar bandet med det Jason Statham har i en film….

Tillbaka
Topp