En liten teaser inför Speedy Tuesday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara en 186.0004En liten teaser inför Speedy Tuesday
Kan det vara en 186.0004
Glad ST
Tack! Jag är själv nöjd, den klär i svart alligatorSnyggt band på dinkan/P
Nja, inte riktigt, hade en diskret vit stickning på sitt bandSpeedmaster 1861på svart alligator aka ”The American”, dvs George Clooney bar denna konfiguration i filmen med det namnet.
Tack! Jag är själv nöjd, den klär i svart alligator
Va, det har jag missatNja, inte riktigt, hade en diskret vit stickning på sitt band
Undrar vad han hade för bandVa, det har jag missat
På de bilder som finns att tillgå så ser jag ingen antydan till vitt. Det vita borde synas väldigt tydligt tycker jag. Känns inte heller troligt för svart Alligator-band med vit söm vet jag inte ens om Omega har gjort på den här sidan av 2000(ute på ganska djupt vatten här). Och att det inte skulle vara ett märkesband... tillåt mig tvivla.Va, det har jag missat
Omöjligt att säga, jag har ett Hirsch Heavy Calf med vit stickning, men tveksamt om det var ett sådant…Undrar vad han hade för band
Undrar vad han hade för band
Alldeles korrekt, my bad, det är ett helsvart kroko , tror jag förväxlar bandet med det Jason Statham har i en film….På de bilder som finns att tillgå så ser jag ingen antydan till vitt. Det vita borde synas väldigt tydligt tycker jag. Känns inte heller troligt för svart Alligator-band med vit söm vet jag inte ens om Omega har gjort på den här sidan av 2000(ute på ganska djupt vatten här). Och att det inte skulle vara ett märkesband... tillåt mig tvivla.
Grått med vit söm finns men tycker allt pekar på att det är ett svart i filmen. #nörddiskusiondeluxe
Jag hade nästan hoppats på att bli överbevisad för det är kul när det tar lite oväntade vändningar och de smaskiga nörddetaljerna kommer framAlldeles korrekt, my bad, det är ett helsvart kroko , tror jag förväxlar bandet med det Jason Statham har i en film….
Love this! Nördigt värre, jag dubbar härmed Speedmaster 1861 på svart alligatorläder med viklås till "The American"Jag hade nästan hoppats på att bli överbevisad för det är kul när det tar lite oväntade vändningar och de smaskiga nörddetaljerna kommer fram