Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte någon här på forumet som har "Alaska project" Speedyn? Och isåfall har personen fullset med temperatur boettskyddet? Hade varit kul att se!
Har du några bilder du skulle vilja dela med dig av? Annars får jag börja gräva i arkivet så att sägaBättre sent än aldrig...
Jag har kvar min Alaska, har lagt upp lite bilder tidigare. Bland annat någon med det röda boettskyddet. Ingenting man springer omkring med på stan dagligen...
Har du några bilder du skulle vilja dela med dig av? Annars får jag börja gräva i arkivet så att säga
Så fel fast ändå lite cooltNågon som har testat Speedmaster på "jubilee" ?
Ser ju grymt ut:
Låter som att de för lösas över ett par öl, vad hände med den där GTGn? Hög dags igen!Byte mot min Tissot säger du. Ja iofs det skulle jag kunna tänka mig.
Summer is coming!
Panda är förbannat snygga. Har en 35533200 Schumacher Special Edition själv. Finns att läsa om den på Speedy Tuesday.
Jaha det är en -69a trodde det var en 80talare. Dom är så gamla så det är inte mycket. Ligger runt en Tudor date i bytesvärde.. :0Låter som att de för lösas över ett par öl, vad hände med den där GTGn? Hög dags igen!
Men mer OnT: vad går en Speedy -69 på cirka?
Har du några bilder du skulle vilja dela med dig av? Annars får jag börja gräva i arkivet så att säga
Nice!Här är lite bilder på Alaskan:
För j*vla snygg asså... en riktigt svår pjäs att få tag i fullset.. Kan bara säga stort Grattis!!Här är lite bilder på Alaskan:
Bättre än reverso iafNice!
Hade jag ägt en hade jag lätt kört med det röda skyddet! Sten hårt och glida runt med det på
Jaha det är en -69a trodde det var en 80talare. Dom är så gamla så det är inte mycket. Ligger runt en Tudor date i bytesvärde.. :0
3113.30 har grå innersta ring på tavlan medans din är vit.Hejsan har införskaffat mig denna skönhet.
dock hittar jag inget info om den på nätet.
pris el dyllikt.
ref är
31133000
3113.30 har grå innersta ring på tavlan medans din är vit.
Ingen koll faktiskt. @hook har säkert koll?Haha, nej nej. Det är en - 76a jag har. Men skulle kunna tänka mig en - 69 i stället. Lite nyfiken på vad de går på?
http://www.watchfinder.co.uk/Model/Index/3447Hej såg nu att den första bilden såg den vit ut.
där ser man.
Sorry det vet jag inte. Jag googlade baradär ser man.
vad är rimligt pris i dags läget komplett med box och cert servad 2015
Grattis, riktigt fin. Tror den skulle funka bra med dina badass natos
Idag så kom den, så nu får jag äntligen vara med dom tuffa grabbarna!
3590.50.00 - Fullset från 1990
Grattis! Mycket stiligt!
Grattis och välkommen i klubben! Ge det några månader och du börjar spana efter en straight lugs
Riktigt stilig, fin patina och välskött-stort grattis
Grattis och välkommen i klubben! Ge det några månader och du börjar spana efter en straight lugs