• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Någon som har testat Speedmaster på "jubilee" ?

Ser ju grymt ut:

2_57_zps1d4a261a.jpg

5_57_zpsf2481a37.jpg

Är det inte någon här på forumet som har "Alaska project" Speedyn? Och isåfall har personen fullset med temperatur boettskyddet? Hade varit kul att se!

Bättre sent än aldrig...

Jag har kvar min Alaska, har lagt upp lite bilder tidigare. Bland annat någon med det röda boettskyddet. Ingenting man springer omkring med på stan dagligen...

Bättre sent än aldrig...

Jag har kvar min Alaska, har lagt upp lite bilder tidigare. Bland annat någon med det röda boettskyddet. Ingenting man springer omkring med på stan dagligen...
Har du några bilder du skulle vilja dela med dig av? Annars får jag börja gräva i arkivet så att säga :D

Hejsan har införskaffat mig denna skönhet.
dock hittar jag inget info om den på nätet.
pris el dyllikt.

ref är

31133000

Bilagor

• IMG_8227.JPG
    IMG_8227.JPG
    86.1 KB · Visningar: 88
IMG_2795.JPG

Efter att ha haft klocka på mig i några timmar med kronografen igång för att se så allt funkar som den ska, så märkte jag sen att när jag resetade den så åkte inte visaren vid subdialen vid 6 helt tillbaka, utan stannar som på bilden.

Vad kan detta bero på?

Tillbaka
Topp