D
Deleted member 4412
Guest
Bra story o helt jävla rätt!!! Allt handlar ju om prioriteringar. Dock finns denna i Staterna o en ev deal med byte inkluderar betyder en trip dit vilket i dagsläget är typ omöjligt tidsmässigt.. Hade den här i stort sett klar men iom att min planerade frakt hit sket sej så blev inte dealen av då allt byggde på att jag fixade frakten. Gör fortfarande ont o kika på denWow! Bättre, absolut.
För ganska många år sedan, när jag fortfarande pluggade, lyckades jag irra mig in i en super-exklusiv designer-butik i Tokyo som jag glömt namnet på. Såg där en fantastiskt snygg väska som jag först tyckte kostade absurt mycket men efter en bra stunds rationaliserande verkade fullt rimligt prissatt, givet att jag avstod både det ena och det andra resten av året och för den delen studietiden. Säljaren som hade observerat mig på håll ett bra tag och sett min tvekan, kom till slut fram, tittade mig djupt i ögonen och yttrade med ett nästan skälmskt leende den bästa försäljningsrepliken jag någonsin hört:
Why don’t you just buy it?
Bästa strap matchningen jag sett på en Speedy men lika cool på 1039’n. Ghost don är pricken över iet på den.
Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk