Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Happy Speedy Tuesday Klart det blir en ST LE idag men vilken av dem?
Tack Ja, det får nog bli ST LE Ultraman 2 då det som du mycket riktigt påpekar är en mulen dag här i Stockholm Keepers? Hmm, vet ej, eventuellt så får en av dem lämna mig snart, siktar in mig mer och mer mot vintage. Har redan en 105.012-65 och en 145.012-67 så det kanske räcker med två Speedy i min samling?Löjligt bra! Två keepers?
Funderat i 25 minuter nu. Lutar åt...nej fan jag vet inte eller vad fasen kör högra. Stockholms gator behöver lite färg och en Ultraman en lite halvgrå dag som denna.
Håller med du! Vet inte hur många ägg som har kokats med hjälp av speedy? J*vla dyr äggklocka baraKronografen får komma till nytta fattar inte hur man klarar sig utan en Speedy vid matlagning
Fel klocka på mig idag så den fick inte vara med. Men Omega har ett rätt coolt skyltfönster på NK om ni inte sett det
Blev ST LE 2 Ultraman idag då den är färggrannare än ST LE 1 samt har en DON bezel
Tack för de vänliga ordenKärlek till dig, ditt val och din klocka! Fina, fina Ultraman!