Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Af.... Vill ha den signerad när vi ses på en GTG![emoji3]
Äntligen helg och en god öl upphälld, men framförallt ska jag äntligen få läsa reportaget om vår käre Af Sjodahl
![]()
![]()
Fan vilken king du är Affe! Tack för att du förgyller klocksnack.se med all din positiva energi!![]()
Årets bump....
Det är så jag gör kompis! Sprider lite kärlek i kuddrummet aka klocksnackÅrets bump....
Fan @Affe väntar fortfarande att du skall komma förbi för lite klocksnack.
Samt att du skall signera min utgåva![]()
Hur ser semesterplanerna ut för dig och cabben i år Affe?![]()
Susar du förbi Norrtälje under sommaren så hojta till.
Då ansluter jag också, hojta innanAbsolut! Vore skoj och träffas och köta lite klockor!
Då ansluter jag också, hojta innan
Hbg har jag missat, men vore kul att ansluta!Har ingen direkt semester faktiskt, skolan håller på till i höst! Jag kan ta några dagar om jag vill, det enda som är spikat är en Gtg i Helsingborg första veckan i juli!
Åker ner till Laketwig där jag lämnar bilen för fortsatt färd neråt till Gtgn...
Hbg har jag missat, men vore kul att ansluta!
Ja du blev ju medlem 3år efter att tråden startades
Hahaha, ja men jag jag har försökt läsa på allt om alla i min egna kartläggning. Då blir man förvånad över att ha missat detta!Ja du blev ju medlem 3år efter att tråden startades![]()
Kartläggning? Läskigt.Hahaha, ja men jag jag har försökt läsa på allt om alla i min egna kartläggning. Då blir man förvånad över att ha missat detta!![]()