Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessutom gör du personalen en tjänst.Den åker ner i väskan eller i jackfickan. Varför krångla till det liksom.
Vägra ta av mig min! Var i London för 2 veckor sen och jag sa nej! Aha sa han, du har en rolex då förstod han! Jag var tydligen inte den första!
Problemet är möjligen att när man har att göra med TSA-agenterna på vissa amerikanska flygplatser kan det mycket väl bli slutresultatet...Aldrig, de tar den av min döda kalla arm...
Har alltid tagit av klockan och lagt den i handbagaget förr, men när jag flög till USA nu så lät jag min smp sitta på i Köpenhamn och det var inga problem![]()
Och det tackar vi som jobbar där för .Det handlar ju inte bara om flygplatser... Försök komma in på en tingsrätt i "nya spännande Sverige", båge och lådor!
Norden är rätt slappt.
Prova samma sak när du ska hem. Kan bli kul.
Själv tar jag jag tex aldrig av den på Arlanda, men tex alltid i Tyskland och USA, onödigt jobbigt att behöva bli visiterad och ändå få ta av klockan för kontroll. Brukar inte bli tidseffektivt.
Största paniken var när jag, i en stressad situation halv 4 på morgonen i Indien la klockan i lådan istället för i handbagaget och det visade sig att lådan åkte iväg åt ett håll, jag åt ett annat. Efter 15 minuter och 4 stämplar senare dock jag dock både låda och klocka.
Note-to-self: packa alltid ner klockan i förväg.
Besöker sedan 20 år rätt regelbundet tingsrätten i jobbet, har hittills sett båge och lådor vid sammanlagt två tillfällen, båda i samband med huvudförhandlingar där helsvenska så kallade MC-gäng var inblandade. Hur tänker du med definitionen "nya spännande Sverige"?Det handlar ju inte bara om flygplatser... Försök komma in på en tingsrätt i "nya spännande Sverige", båge och lådor!
Det handlar ju inte bara om flygplatser... Försök komma in på en tingsrätt i "nya spännande Sverige", båge och lådor!
Och det tackar vi som jobbar där för .
Jag tror det kan bero på var man bor kanske? Jag är inte där så ofta, dock råkat ut för det vid kanske 50% av tillfällena.Besöker sedan 20 år rätt regelbundet tingsrätten i jobbet, har hittills sett båge och lådor vid sammanlagt två tillfällen, båda i samband med huvudförhandlingar där helsvenska så kallade MC-gäng var inblandade. ...
Sthlms domstolar kör detta sedan början på 2015 .Besöker sedan 20 år rätt regelbundet tingsrätten i jobbet, har hittills sett båge och lådor vid sammanlagt två tillfällen, båda i samband med huvudförhandlingar där helsvenska så kallade MC-gäng var inblandade. Hur tänker du med definitionen "nya spännande Sverige"?
Kör de det permanent alltså? Har nog inte varit i en tingsrätt i Stockholmstrakten på ett tag, men så var det ju inte tidigare.Sthlms domstolar kör detta sedan början på 2015 .
Precis, samtliga skall vara igång under 2015 .Kör de det permanent alltså? Har nog inte varit i en tingsrätt i Stockholmstrakten på ett tag, men så var det ju inte tidigare.
OK, trist att det ska vara så. Antar att de bedömt att det behövs så pass ofta att det är lika bra att ställa grejerna där konstant. Vi har det lite lugnare här ute i kolonierna...Precis, samtliga skall vara igång under 2015 .
HR kör vid behov.
Utvecklingen går däråt åtm i storstäderna.OK, trist att det ska vara så. Antar att de bedömt att det behövs så pass ofta att det är lika bra att ställa grejerna där konstant. Vi har det lite lugnare här ute i kolonierna...