Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att se! Varmt välkommen i vårt lilla gäng!Första Speedy tuesday för mig i bild då telefonen badade ofrivilligt förra veckan. Ber om ursäkt för dålig skärpa men motivet får väga upp lite
Mycket vackert! Grattis och varmt välkommen till mystråden nr 1!Min första Speedytuesday
Min första Speedytuesday
Första Speedy tuesday för mig i bild då telefonen badade ofrivilligt förra veckan. Ber om ursäkt för dålig skärpa men motivet får väga upp lite
Välkommen i klubben säger jag till er alla tre! Hoppas på att få ser er varje tisdag i tråden nu framöver. Övriga dagar går också bra givetvis.Hallå Kamrater! Nu är även jag stolt pappa till en Speedy! Känns fantastiskt bra! Varför har jag väntat så här länge?
100 sidor Speedy är ju helt grymt! Bra jobbat samtliga inblandade!Shit.. 100 sidor Speedy på 7 månader. Galet underbart! Och på en tisdag!! Grattis till oss!!!
Det firar vi med en wristshot!
Välkommen i klubben säger jag till er alla tre! Hoppas på att få ser er varje tisdag i tråden nu framöver. Övriga dagar går också bra givetvis.
@Jerico känner jag igen från en sportrelaterad tråd i Lifestyle-delen som tyder på att han har bra smak både vad gäller idrottslag och klockor.
100 sidor Speedy är ju helt grymt! Bra jobbat samtliga inblandade!
Tycker vi honorerar trådens skapare @Af Sjodahl (som för närvarande ligger i sjukhussängen tycker jag mig sett) och tackar för att vi Speedynistas har fått ett eget litet tillhåll här på forumet där vi kan ägna oss åt vår böjelse. Speedy-klubben hälsar och tackar samt önskar dig ett snabbt tillfrisknande!
Idag är det speedmasterns dag då är den allt värd lite vård och omsorg
Snygg bild!Idag är det speedmasterns dag då är den allt värd lite vård och omsorg
Snygg bild!
En av de snyggaste bilderna hittills i den här tråden!Idag är det speedmasterns dag då är den allt värd lite vård och omsorg
Kul att så många uppskattade den trodde det skulle bli en flopp men det slutade med att jag tog en liknande och slängde upp på instagram!En av de snyggaste bilderna hittills i den här tråden!
Oj jäklar! Är det klorin inblandat eller naturlig åverkan?där blev jag ett spöke
Oj jäklar! Är det klorin inblandat eller naturlig åverkan?
Riktigt fin den där!!
Tackar!Riktigt fin den där!!