• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Glad tisdag på er!

AfpD1Is.jpg
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Min första Speedytuesday :cigar:
image.jpeg

Första Speedy tuesday för mig i bild då telefonen badade ofrivilligt förra veckan. Ber om ursäkt för dålig skärpa men motivet får väga upp lite;)
20160517_071703.jpg

Hallå Kamrater! Nu är även jag stolt pappa till en Speedy! Känns fantastiskt bra! Varför har jag väntat så här länge?

image.jpeg
Välkommen i klubben säger jag till er alla tre! Hoppas på att få ser er varje tisdag i tråden nu framöver. Övriga dagar går också bra givetvis. :D
@Jerico känner jag igen från en sportrelaterad tråd i Lifestyle-delen som tyder på att han har bra smak både vad gäller idrottslag och klockor. ;)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Shit.. 100 sidor Speedy på 7 månader. Galet underbart! Och på en tisdag!! Grattis till oss!!!

Det firar vi med en wristshot!
Fotor_145778375563426.jpg
100 sidor Speedy är ju helt grymt! Bra jobbat samtliga inblandade! :)
Tycker vi honorerar trådens skapare @Af Sjodahl (som för närvarande ligger i sjukhussängen tycker jag mig sett) och tackar för att vi Speedynistas har fått ett eget litet tillhåll här på forumet där vi kan ägna oss åt vår böjelse. Speedy-klubben hälsar och tackar samt önskar dig ett snabbt tillfrisknande! :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
100 sidor Speedy är ju helt grymt! Bra jobbat samtliga inblandade! :)
Tycker vi honorerar trådens skapare @Af Sjodahl (som för närvarande ligger i sjukhussängen tycker jag mig sett) och tackar för att vi Speedynistas har fått ett eget litet tillhåll här på forumet där vi kan ägna oss åt vår böjelse. Speedy-klubben hälsar och tackar samt önskar dig ett snabbt tillfrisknande! :D

Tackar ödmjukast kompis, kul att tråden växer som den gör, är dock hemma igen efter min lilla utflykt på operationsbordet ;):p:D:cool::cigar:.
 

Falken

Panerai
Någon mer än jag som inte hittar något bra läge på länken? Antingen så rör den sig lite för mycket men kortar jag en länk så trycker det nästan mot handleden. Tips? Går det att hitta halvlänkar till ett vettigt pris någonstans?
 
Topp