Kalas! Brutalt och hårt. Precis som det ska va!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kalas! Brutalt och hårt. Precis som det ska va!
Det var fint! Har funderat på något liknande till min alpinist!
Fet, sommarkombo eller förblir den så?Bjussar på lite nyproducerad pandaporr!
Den får förbli så, jagar vintage som ersättare.Fet, sommarkombo eller förblir den så?
Förstår det, riktigt trevlig. Gifter sig riktigt fint med läderstrappen. Funderar på att slänga på mitt läder när min kommer hem från spa med.Den får förbli så, jagar vintage som ersättare.
Blev ju grymt snyggt det där!Bjussar på lite nyproducerad pandaporr!
Stort grattis till klockan och till klubben för inbördes beundran (det vill säga denna lilla tråd)!Efter många om och men så trillade min första riktiga klockan in. (Har sen tidigare en Certina DS Action Diver om det nu är något att komma med) Är efter ett par veckor fortfarande sjukt nöjd med mitt val och äntligen kan jag vara inne på denna tråd och känna mig lite mer delaktig
Det är numera tisdag 7 dagar i veckan!
Mycket trevligt! Var hittar man tavlan?Bjussar på lite nyproducerad pandaporr!
Tavlan är en servicetavla till ref 3570.31 (Mitsukoshi) som kom ut i endast 300 ex i Japan 2003.Mycket trevligt! Var hittar man tavlan?
Bjussar på lite nyproducerad pandaporr!
Panda, världens snyggaste chrono, ever?
Läcker! Vad är det för ref?Sitter på tåget påväg hem ifrån tösen. Det enda positiva med att helgen är slut är att det snart är tisdag! Lite inspiration skadar ju inte i denna tråden
Tackar! Det är en 3592.50 så den har plexi fram och safir i bakLäcker! Vad är det för ref?
Första gången jag ser den på länk. Ser ju så klart brutalt bra ut!Sitter på tåget påväg hem ifrån tösen. Det enda positiva med att helgen är slut är att det snart är tisdag! Lite inspiration skadar ju inte i denna tråden
Första gången jag ser den på länk. Ser ju så klart brutalt bra ut!
Nix men de såg ganska mysiga ut!Någon på forumet som sitter på en Speedmaster i guld?
http://www.chrono24.se/omega/speedmaster-professional-moon-watch---limited-edition--id4263869.htm
Under hundringen ändå om man snålar med länken. Inte helt ouppnåligt
Klart du ska ha en speedy!Tjena på er allesammans. Nu har jag grottat ned mig i bilder i den här tråden. Och i stort sätt fått för mig att jag måste ha en Speedmaster!
Är dock rätt grön i området. Själv så föredrar jag 39mm och datum. Vad jag förstått så är "reduced" inget att gå på. (Servicemässigt) rätta mig gärna om jag har fel .
Men vilka referenser bör jag leta efter. Det är verkligen ett träsk. Begagnat är tanken runt 10-20k kanske. Gärna svart tavla med datum .
Blir en present till mig själv efter vidarestudier som blir klara under nästa år.
Hade gött!
Tjena på er allesammans. Nu har jag grottat ned mig i bilder i den här tråden. Och i stort sätt fått för mig att jag måste ha en Speedmaster!
Är dock rätt grön i området. Själv så föredrar jag 39mm och datum. Vad jag förstått så är "reduced" inget att gå på. (Servicemässigt) rätta mig gärna om jag har fel .
Men vilka referenser bör jag leta efter. Det är verkligen ett träsk. Begagnat är tanken runt 10-20k kanske. Gärna svart tavla med datum .
Blir en present till mig själv efter vidarestudier som blir klara under nästa år.
Hade gött!
Guld värt grabbar. Här går det undan! Skall leta upp lite Ads runt Malmö samt Götet. För att prova runt lite!
7.5k var faktiskt inte så farligt som jag väntat. Men helt klart något att ha i åtanke vid senare inköp!