Så där ja! Det där ser ju kalas ut!Uppdaterade nyss, kom åt Svara ist för Bifoga .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så där ja! Det där ser ju kalas ut!Uppdaterade nyss, kom åt Svara ist för Bifoga .
En kompis har en kontakt som satt på ett gäng 19 mm, men jag knep de sista. 20 mm är nog inga större problem att hitta något liknande. Tråla Ebay och Tradera med jämna mellanrum är kanske enklast.Snyggt! Något bra tips på var man kan hitta ett?
Tack. Men det är just 19mm jag behöver.En kompis har en kontakt som satt på ett gäng 19 mm, men jag knep de sista. 20 mm är nog inga större problem att hitta något liknande. Tråla Ebay och Tradera med jämna mellanrum är kansk
e enklast.
Grattis till den nya kärran!Från lite tidigare i morse då Speedyn blev certifierad att åka med i min nya farkost
Den här nissen verkar sitta på rätt mycket 19 mm.Tack. Men det är just 19mm jag behöver.
Tyvärr inte. Insåg även jag att jag bör ha en årsklocka från 1981. Hojta om ni har.Måste ha en speedmaster professional och så var det med den saken. Bara att börja leta. Ingen som har en från 1975 till salu?
Schysst band!
Måste man så måste man!Måste ha en speedmaster professional och så var det med den saken. Bara att börja leta. Ingen som har en från 1975 till salu?
Jag hakar på speedy tuesday! Någon som har ett bra tips på sommarstrap utöver nato?
Ett riktigt stort grattis och välkommen till våra lilla klubb här!Nyförvärvet
Racingband i grått är en hit!
Schysst band!
@rogart-63 gör fina racingband med kortare leveranstid om du vill ha ett handgjort.Ja, Speedyn gör sej bra på racing. Om det inte vore så lång leveranstid på Heuerville hade jag nog beställt nått därifrån.
Jag hör dig. Beställt för 2 veckor sedan från Heur. Bara 10 veckor kvar nuJa, Speedyn gör sej bra på racing. Om det inte vore så lång leveranstid på Heuerville hade jag nog beställt nått därifrån.
Välkommen in i värmen!!Nyförvärvet
Nice! Hade dock kastat det där Zulut omgåendeNyförvärvet
Snyggt!Nice! Hade dock kastat det där Zulut omgående
Det låter spontant som att se söker en 80talare.Är på jakt efter ny vintage speedy som ersättare till min moddade. Saknar verkligen den svarta tavlan.
Efter mycket bildgooglande är det dags att punktera drömmandet och börja jaga efter något realistiskt.
Det här med lollipop-visare och 321-verk får vi ta på höstens äldre dagar.
Det jag är ute efter är följande:
* Kraftigt patinerad lume. Gärna så orange som möjligt.
* Visarna får ha blivit bytta i service även om jag föredrar visare med gräddig originallume.
* 861/1861-verk då jag vill hålla servicekostnaderna nere.
* Bezel som inte är naggad för mycket. Får dock gärna vara lite matt. Plus i kanten för don bezel.
* Gärna med originallänk men inget krav. Jag föredrar speedy på läder och har tänkt att ha klockan som keeper så bryr mig mindre om andrahandsvärdet.
Budget >60.000 kr
Tar gärna emot tips om ni ser något intressant ligga ute.
Allt gott!