Ha en snabb tisdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon...
Vad var gamla list? Även fast denna är högre så diggar jag designen mer!Nya speedyn ute nu! Listpris 66 700kr.
![]()
52 900 tror jag. Jag gillar allt förutom länken haha. Dock ett plus att den är helborstad!Vad var gamla list? Även fast denna är högre så diggar jag designen mer!![]()
Ja, helborstad och att den inte sticker ut vid ändlänken tycker jag är ett plus för oss med mindre handleder!52 900 tror jag. Jag gillar allt förutom länken haha. Dock ett plus att den är helborstad!
Ja sant, lär sitta bättre då ju! Tänkte inte på detJa, helborstad och att den inte sticker ut vid ändlänken tycker jag är ett plus för oss med mindre handleder!
Edit: Ganska mycket mer men är ju ett värre cverk i nu också iofs!
inte gratis alltså, speedmastern är inte en 30k klocka längre...Nya speedyn ute nu! Listpris 66 700kr.
![]()
Snygg! Rätt rejäl prishöjning även om de gjort lite förbättringar.Nya speedyn ute nu! Listpris 66 700kr.
![]()
Ca 370 för den i sedna gold och 480 för vitguldsvariantenDON, stepdial och droppformad chronosekund är positivt. Länken kunde de gjort mer lik 1171. Kul med guldreferenserna också, vad kommer de att lista?
Hittar inte dessa på hemsidan?
Speedmasters i guld var ändå en väldigt spännande överraskning![]()
![]()
![]()
Märkligt stor prisskillnad ändå, hade mycket hellre tagit sednaCa 370 för den i sedna gold och 480 för vitguldsvarianten
Ca 370 för den i sedna gold och 480 för vitguldsvarianten
Varför inte båda när spenderbyxorna är påMärkligt stor prisskillnad ändå, hade mycket hellre tagit sedna
Konstig prissättning, Apollo 11 50th anniversary kostar "bara" 342k, skulle hellre ta den.Märkligt stor prisskillnad ändå, hade mycket hellre tagit sedna
+1Konstig prissättning, Apollo 11 50th anniversary kostar "bara" 342k, skulle hellre ta den.
![]()
Håller med, frågan är om den går att få tag påKonstig prissättning, Apollo 11 50th anniversary kostar "bara" 342k, skulle hellre ta den.
![]()
Nu såg jag claspen... Vad hände där?Lite tråkigt att bara safirvarianten frå AML. Osäker vad jag tycker om nya claspen. Bra dock att länken avsmalnar till 15mm!
Safirvarianten blev riktigt dyr. Plötsligt framstår Silver Snoopys 102K som rimligt.Nya speedmaster är riktigt bra! Men runt 70tkr är den inte längre ett lika självklart val som när den låg runt 40-50 imo
Nu konkurrerar den mot betydligt mäktigare pjäser än tidigare. Med det sagt tycker jag prisbilden är rimlig och den kommer stå emot konkurrens bra ändå